پیام تبریک استاندار بوشهر به مناسبت هفته ملی تکریم سالمندان

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی فرا رسیدن هفته ملی سالمند و تکریم از این عزیزان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از استانداری بوشهر، در بخشی از این پیام آمده است: سالمندی، فصل جدید و ارزشمندی از زندگی است.

دانش تجربی و روح لطف نهفته در این مقطع به مثابه گنجی است که بهره مندی از آن، سبب ساز حرکت های فزاینده برای نیل به پیشرفت در جامعه اسلامی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران است.

بی شک مسئولیت ما در جهت پیوند مستمر جامعه جوان با این قشر به موازات عمق بخشی به فعالیت ها و اقدامات مؤثر برای حفظ و ارتقاء کرامت سالمندان از طریق اجرای دقیق و یا اصلاح ساز و کار های خدمت رسانی در حوزه های سلامت و بهداشت، حقوقی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی می توان نقش بسزایی را برای تحقق دستاوردهای بزرگ مهیا سازد.

اینجانب، هفته ملی سالمندان را گرامی داشته و بر اجرای دقیق مفاد سند ملی سالمندان به منظور ارائه خدمات شایسته توسط همه دستگاه ها به ویژه اعضای شورای سالمندی استان تاکید می نمایم و از مجاهدت های جوانان دیروز و سالمندان پیشکسوت امروز در دوران پر افتخار گذشته تقدیر و تشکر نموده و عزت و سربلندی آنها را تحت زعامت حضرت ولی عصر (عج) و هدایتهای مقام معظم رهبری از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

کد خبر 118800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد