رسانه| درمان رایگان زوج‌های نابارور در استان بوشهر

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به اجرایی شدن طرح ملی رویش امید با همکاری بسیج جامعه پزشکی گفت: بر اساس این طرح زوج‌های نابارور در استان بوشهر به‌صورت رایگان درمان می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حیدر عزیزنژاد صبح امروز در نشست با بسیج جامعه پزشکی در حمایت از مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر به آمار بیش از 29 هزار نفری مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان اشاره و اظهار کرد: بهزیستی استان بوشهر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود توانسته خدمات موثر را به افراد تحت پوشش و اقشار آسیب‌پذیر جامعه ارائه کند.

وی ادامه داد: در این میان با همکاری مطلوبی که میان بهزیستی و بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر برقرار می‌شود می‌توان خدمات به این مجموعه به نحو احسن و شایسته افزایش و تداوم داد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر 29 هزار و 200 نفر از خدمات تخصصی بهزیستی استفاده می‌کنند، گفت:  پیشگیری از معلولیت، آسیب‌های اجتماعی، بیماری‌ها و ارائه آموزش‌های مهارت‌های زندگی در اولویت برنامه‌های این مجموعه قرار دارد.

عزیزنژاد با اشاره به  اجرایی شدن غربالگری در بخش‌های مختلف برای پیشگیری از بیماری و مشکلات جسمی گفت: برای سالمندان در بخش‌های مختلف خدمات لازم ارائه می‌شود.

وی با اشاره به وجود 107 هزار نفر سالمند در استان بوشهر اضافه کرد: از این تعداد 12 هزار و 900 نفر از سالمندان تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه در سه مرکز نگهداری شبانه‌روزی بوشهر، کنگان و برازجان به 140 سالمند خدمات ارائه می‌شود گفت: بر اساس بررسی‌ها تا پایان امسال حدود 30 درصد از جمعیت جامعه سالمند می‌شوند.

عزیزنژاد با قدردانی از تلاش انقلابی بسیج جامعه پزشکی در ارائه خدمات به نیازمندان به برنامه طرح ملی رویش امید با همکاری بسیج جامعه پزشکی پرداخت و گفت: بر اساس این طرح زوج‌های نابارور به‌صورت رایگان درمان می‌شوند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر هم در این نشست ضمن ابراز قدردانی از خدمات بهزیستی استان بوشهر گفت: برای تداوم خدمات مؤثر به مردم و اقشار آسیب‌پذیر جامعه به ویژه جامعه هدف بهزیستی خدمات رایگان پزشکی با عنوان طرح ملی رویش امید ارائه خواهد شد.

محمد حیدری ادامه داد: این طرح در راستای ارائه تسهیلات کاملاً رایگان به زوج‌های نابارور و خدمات دندانپزشکی به این مجموعه است.

وی افزایش خدمات موثر و معرفی مددجویان تحت پوشش با معرفی نامه از سوی بهزیستی برای خدمات رایگان به مجموعه بسیج جامعه پزشکی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی در ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان و محرومین از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.

انتهای پیام/190/

کد خبر 118817

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد