شهریار | بازدید سرپرست بهزیستی و مسئول توانبخشی از مرکز سالمندان دریا

زهرا بیگم موسوی سرپرست بهزیستی شهرستان شهریار از مرکز سالمندان دریا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ به مناسبت هفته سالمندان، زهرا بیگم موسوی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان به همراه محبوبه پورعوض مسئول امور توانبخشی و پروانه نجفی خوشه مهر مسئول مراکز غیر دولتی بهزیستی شهریار در راستای تکریم هفته سالمند و بازدید دوره ای  از مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان دریا بازدید کردند.

سرپرست اداره بهزیستی شهریار، ضمن گرامیداشت مقام و منزلت سالمندان این گنجینه های ارزشمند خاطر نشان کرد:امیدواریم با اتکا به شعار امسال هفته گرامیداشت سالمندان، سالمندی بهتر و فردای بهتری برای این عزیزان شکل بگیرد و با آموزش مهارت های مختلف باعث عزت مندی، اقتدار و بهتر زندگی کردن این افراد باشیم.

موسوی ضمن حضور درجمع صمیمی سالمندان، با آنان به گفتگو نشست وسپس از امکانات و فرایند رسیدگی به سالمندان بازدید و با اهدای گل و لوح تقدیر از مسئول فنی و مدیر مرکز تقدیر کرد.

وی در پایان اضافه کرد: تعداد ۵۸۲ نفر از سالمندان گرامی در ۷ مرکز توانبخشی و شبانه روزی با نظارت دقیق و تخصصی بهزیستی شهریار نگهداری می شوند که از این تعداد ۱۹٠ نفر فاقد سرپرست بوده و از خدمات تخصصی و توانبخشی ۱۸۶ نفر تیم باتجربه بهره مند
می گردند.

کد خبر 118749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد