شهریار | دیدار مسئولین بهزیستی شهرستان با سالمندان مقیم دو مرکز نگهداری و توانبخشی

به مناسبت هفته سالمندان مسئولین بهزیستی شهرستان شهریار از دو مرکز نگهداری و توانبخشی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ به مناسبت بزرگداشت هفته سالمندان، زهرا بیگم موسوی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان و جمعی از مسئولان این اداره ضمن حضور در دو مرکز نگهداری سالمندان طراوت و ساحل که تحت نظارت بهزیستی شهرستان می باشند، از جامعه هدف این مراکز عیادت کردند.

موسوی ضمن گرامیداشت هفته سالمندان، از سالمندی به دوره شکوفایی و فرزانگی یاد نموده و به لزوم داشتن ایمان و باور قلبی جامعه به نقش سازنده و موثر سالمندان اشاره نموده و گفت: بدون شک همه ما دوران سالمندی را تجربه خواهیم کرد و می‌طلبد که با بهترین وضعیت جسمی، روانی و اجتماعی آن را به دوره‌ای فعال، مشارکتی و لذت‌بخش تبدیل کنیم.
وی در ادامه تصریح نمود: امیدوارم "خانه‌های حمایتی سالمندان"، خانه‌هایی سرشار از عشق، امید و عاطفه که در آن این عزیزان با حفظ کرامت با هم زندگی و روزگار را سپری کنند، باشد.
گفتنی است مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان طراوت با تعداد ۷۴ سالمند، با ۱۸ نفرمجهول الهویه و مرکز سالمندان ساحل با ۵۶ نفر و ۱۳ مجهول الهویه در شهرستان مشغول فعالیت بوده و خدماتی همچون: نگهداری، پرستاری، معاینات پزشکی، توانبخشی، مددکاری، مشاوره ای و روانشناختی و توانمندسازی به توانخواهان وسالمندان گرامی ارائه می دهند.

کد خبر 118575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد