شهریار | برگزاری کارگاه آموزشی باورهای مشکل‌آفرین در روابط زوجین

کارگاه آموزشی ویژه روانشناسان اداره، مراکز مثبت زندگی و مشاوران نیروی انتظامی در راستای ارتباط درست و موثر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، زهرا بیگم موسوی سرپرست اداره بهزیستی شهریار از برگزاری ۴ساعته کارگاه آموزشی با محوریت باورهای مشکل‌آفرین در روابط زوجین با همکاری اداره بهزیستی شهرستان شهریار و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی غرب استان تهران با تدریس لیلا السادات میرصیفی فرد، خبر داد.

موسوی در ادامه خاطر نشان کرد: این کارگاه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهریار برگزار گردید و با استقبال گسترده مدیران مراکز غیر دولتی و مراکز مثبت زندگی و مشاوران نیروی انتظامی مواجه شد.
وی هدف از برگزاری این کارگاه را، افزایش آگاهی و ارتقاء مهارت‌های زوجین در مدیریت روابط و حل مشکلات ناشی از باورهای نادرست و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی برشمرد.

وی افزود: مدرس این کارگاه در طول جلسه آموزشی به تشریح چالش‌های مختلف در روابط زناشویی پرداخته و راهکارهای علمی و عملی برای بهبود ارتباطات زناشویی را  ارائه نمود.

 مدیریت اداره بهزیستی شهرستان شهریار با تاکید بر اهمیت موضوع، عنوان کرد که این کارگاه می‌تواند نقش موثری در کاهش تنش‌ها و اختلافات خانوادگی وکاهش آسیبهای اجتماعی ایفا کند.

موسوی گفت: در پایان کارگاه بحث‌های مثبتی در مورد راهکارهای عملی برای تقویت روابط زناشویی مطرح گردید که این اقدام بخشی از برنامه‌های اداره بهزیستی شهرستان شهریار و نیروی انتظامی در راستای ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

کد خبر 118572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد