تجلیل فرماندار چایپاره از ناشنوایان موفق شهرستان

ناشنوایان موفق و برتر شهرستان چایپاره در حوزه‌های علمی، ورزشی و شغلی شهرستان نیر به مناسبت روز جهانی ناشنوایان، با حضور فرماندار تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی چایپاره؛
« مینا خضرلو »رئیس بهزیستی شهرستان چایپاره در آئین گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان ضمن ارائه گزارش اظهار کرد: ۱۱۲ معلول شنوایی تحت پوشش بهزیستی هستند و از خدماتی نظیر مستمری ماهانه، سمعک و باتری سمعک، وام خود اشتغالی و کمک هزینه ساخت مسکن و نظایر آن برخوردار می‌شوند.
«خضرلو »افزود: در سال گذشته۱۲ سمعک به ناشنوایان تحت پوشش بهزیستی شهرستان نیر تحویل و با حمایت و پیگیری بهزیستی ۴مورد کاشت حلزون گوش ناشنوایان انجام شده است..
رئیس اداره بهزیستی نیر گفت: با وجود اینکه خدمات‌رسانی به جامعه ناشنوایان از ناحیه این اداره به طور مستمر ادامه دارد، هفته گرامیداشت ناشنوایان نیز فرصت خوبی برای احصا مشکلات عزیزان ناشنواست تا در مسیر خدمتگزاری به آنها توفیق بیشتری حاصل کنیم.
در ادامه این مراسم «سعید شکور زاده» فرماندار شهرستان چایپاره ، با تاکید بر توانمندسازی معلولین گفت: نقص عضوی از بدن مانع رشد افرادی که اراده بالایی جهت تحقق رویاهایشان دارند نمی شود.
وی افزود: خوشحالم که علیرغم معلولیتی که دارید توانسته اید موفق شوید که این نشان از پشتکار شما دارد و آینده متعلق به شما نوجوانان مستعد و پرتلاش است.
فرماندار چایپاره،همچنین افزود: اگر چه این عزیزان از نعمت شنوایی محرومند ولی خلاقیت‌ها و توانمندی‌های ادراکی و فرهنگی منحصر به فرد آنان باعث شده است از آزمونی که خداوند در برابر آنها قرار داده است سربلند بیرون بیایند.
گفتنی است ،در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از ۱۰ نفر از ناشنوایان موفق در زمینه تحصیلی ،فرهنگی ،اشتغال،ورزشی تجلیل شد.

تجلیل فرماندار چایپاره از ناشنوایان موفق شهرستان

تجلیل فرماندار چایپاره از ناشنوایان موفق شهرستان

تجلیل فرماندار چایپاره از ناشنوایان موفق شهرستان

کد خبر 118513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد