بازدید رئیس دادگستری شاهین دژ از اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی

رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : رئیس دادگستری شهرستان بهمراه کارشناسان دادگستری از اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی شاهین دژ بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

مهری داداشیان گفت : محمد زندآور رئیس دادگستری شاهین دژ با حضور در اورژانس اجتماعی ۱۲۳ شهرستان ضمن بررسی روند ارائه خدمات به جامعه هدف از زحمات شبانه روزی کارکنان اورژانس اجتماعی در راستای کاهش انواع آسیب های اجتماعی تقدیر کرد.
داداشیان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد واحد اورژانس اجتماعی و چگونگی پیگیری موارد ارجاعی از سوی مراجع قضایی به بهزیستی ، از همکاری و مساعدت های دادستان شاهین دژ در بحث کاهش آسیب های اجتماعی و جلب مشارکت های مردمی جهت حمایت از جامعه هدف سازمان قدردانی نمود .
وی در ادامه به موضوعاتی مانند بررسی آسیب های اجتماعی سطح شهر و مساعدت در خصوص تخصیص اعتبارات از محل مشارکت‌های مردمی دادگستری به صورت ویژه برای مراجعین اورژانس اجتماعی پرداخت که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
در پایان زندآور رئیس دادگستری شاهین دژ از داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ و کارشناسان اورژانس اجتماعی در بحث تعامل با دادسرا و نیرو انتظامی تقدیر و از مساعدت دستگاه قضا در جهت رفع مشکلات مطرح شده خبر داد.

کد خبر 118510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد