نشست صمیمی مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان با کارکنان حراست و دبیرخانه های مناسب سازی و سالمندان استان

نشست صمیمی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با کارکنان حراست و دبیرخانه های ستاد مناسب سازی و شورای سالمندان استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای رشد و پیشرفت امور و ارتقای کیفیت فعالیت ها و به منظور هم اندیشی بین بخشی و گسترش تعامل بین کارکنان و مسئولین ، نشست صمیمی مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان با کارکنان حراست و دبیرخانه های ستاد مناسب سازی و شورای سالمندان استان برگزار گردید.

مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های کلیه کارکنان حراست در حفظ و حراست از اموال و سلامت سرمایه های انسانی این مجموعه و تأمین امنیت ، آرامش و نشاط در محیط اداری این وظیفه را خطیر دانست و از آنان خواست همچون گذشته با جدیت ، دلسوزی و ‌بهره گیری از اخلاق اسلامی در ایجاد همدلی و اتحاد و تعامل بین بخشی و تکریم ارباب رجوع کوشا باشند.

جهانشاهی در ادامه از پیگیری و اقدامات موثر مسئولان دبیرخانه ستاد مناسب سازی و شورای سالمندان استان نیز قدردانی کرد و گفت : کمک به بهبود شاخص توسعه ملی، فراهم نمودن ایجاد شرایط تساوی فرصت ها، مشارکت معلولان و سالمندان در فرآیندهای اجتماعی  و کمک به تحقق آرمانهای انقلاب از مهمترین اهداف ستاد مناسب سازی است.

وی افزود : برای تحقق این مهم باید با همکاری همه دستگاههای ذیربط در راستای مناسب سازی فضای فیزیکی شهری ، معابر و ناوگان حمل و نقل شهری با جدیت تلاش کنیم.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان همچنین با تبریک هفته جهانی سالمندان ، به نرخ رشد جمعیت استان (۹.۱ ) اشاره داشت و تصریح کرد : موضوع سالمندی امروزه در حال تبدیل‌شدن به یکی از مسائل جدی اجتماعی است .

وی گفت : مسائل مرتبط با سالمندی ایجاب می‌کند تا ساز و کاری مناسب و کارآمد و مسئولیت‌پذیر در این زمینه ایجاد شود .

جهانشاهی فرهنگ‌سازی ، آگاهی بخشی و ایجاد بانک اطلاعاتی دقیق و جامع را لازمه برنامه ریزی هدفمند و موثر برای پرداختن به بحث سالمندی دانست.

در ادامه این نشست صمیمی، مسئولین و کارکنان حوزه ها به بیان برنامه ها و چالش های پیش رو در دفاتر پرداخته و پیشنهادات لازم را در جهت ارتقای کیفیت خدمات ارائه کردند.

کد خبر 118367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد