جاسک| برگزاری جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان جاسک

جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان جاسک به ریاست معاون عمرانی فرماندار شهرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ؛ جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان جاسک به ریاست معاون عمرانی فرماندار و اعضای کمیته در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزارشد.
در ابتدای این جلسه احمد بلوچ رییس اداره بهزیستی گزارشی از فضاهای مناسب سازی شده در این شهرستان را ارائه داد.
ایزدی پور معاون فرماندار شهرستان جاسک نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت همت همگانی برای مناسب سازی اماکن و فراهم نمودن زمینه حضور افراد دارای معلولیت ، سالمندان و جانبازان در جامعه گفت : این عزیزان باید بتوانند از حقوق برابری با دیگر شهروندان برخوردار باشند.
معاون فرماندار جاسک بر لزوم شناسایی نقاط مشکل دار سطح شهر و اولویت بندی آنها تاکید کرد و گفت: تیمهای نظارتی بر اماکن عمومی مثل سرویس های بهداشتی سطح شهر، ادارات و بانک هایی که افراد دارای معلولیت بیشتر با آنها سر و کار دارند نظارت و آنها را در اولویت مناسب سازی قراردهند.
ایزدی پور افزود: مناسب سازی محیطی ادارات و نهادهای شهرستان؛ در ارائه خدمات به جامعه معلولین،جانبازان و سالمندان باید در دستور کار قرار گیرد.
وی اظهار کرد: وظیفه تمام دستگاه های اجرایی است که در پرداختن به امور افراد دارای معلولیت از تمام ظرفیت های خود کمک بگیرند و آنرا تنها وظیفه اداره بهزیستی ندانند.
در ادامه جلسه اعضا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

کد خبر 118410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد