دیدار با خانواده های مشترک جامعه هدف بهزیستی و بنیاد شهید

اداره کل بهزیستی استان در حوزه ایثار با طرح و ایده جدید در هفته دفاع مقدس برنامه های بازدید از خانواده های ایثارگر را اجرا کرد.

به  گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری سرپرست اداره کل بهزیستی استان با همراهی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران و مسئولین شهرستان اردل با حضور در منزل یکی از ایثارگران دارای دو فرزند معلول، با آنها دیدار و گفتگو کردند.


مهشید سلیمانی در بازدید از خانواده یکی از ایثارگران شهرستان اردل گفت:چشم انداز فرهنگ هشت سال دفاع مقدس، ایثار است که همین واژه ایثار نقطه مشترک هشت سال دفاع مقدس و یک عمر ایثار خانواده های معزز جامعه هدف بهزیستی به ویژه مادران معلولین است که به عنوان فداکاران این حوزه در حال ایفای نقش هستند .


وی هدف از این برنامه را تجلیل از مادران فداکار به عنوان پرستار و ایثارگر و همچنین ترویج فرهنگ ایثار در جامعه عنوان کرد و افزود: در این هفته از خانواده های ایثارگر دفاع مقدس و ایثارگر جامعه هدف بهزیستی دیدار بعمل آمد.


پیشتر نیز اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، طرح دیدار مسئولین از خانواده معزز جامعه هدف بهزیستی رابه نام شهداء اجرا نموده است.

کد خبر 118186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد