پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت فرارسیدن هفته جهانی ناشنوایان

محمد مهدی شاهقدمی مدیر کل بهزیستی استان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته جهانی ناشنوایان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان متن پیام بدین شرح است:

به نام خدا

آنان که با دستانی گویا سخن می گویند و با ذره ای از باقیمانده شنوایی خود، به آوای هستی گوش جان می سپارند،   هر دو آیتی از سپاسگزاری پروردگارند. آنان صدای خدا را در گوش هایشان می شنوند و برای جامعه حرف هایی برای گفتن دارند.

کسانی که با گره زدن تلاش خود به همت خانواده ها و مربیان، اندیشه افراد با آسیب شنوایی را بر همراهی های زبان و گفتار خود بر می نشانند و با افتخار، شیوایی کلامشان را در منظر مردمان به جلوه می گذارند.

 این عزیزان اگر چه از نعمت شنوایی محرومند ولی خلاقیت‌ها و توانمندی‌های ادراکی و فرهنگی منحصر به فرد آنان باعث شده است از آزمونی که خداوند در برابر آنها قرار داده است سربلند بیرون بیایند.

هفته  ناشنوایان یاد آور آموزه ها و تلاش های جبار باغچه بان ودیگر مردان و زنانی است که دنیای سکوت ناشنوایان را به دنیایی پر از هیجان، احساس و صدا تبدیل نمودند.

هفته جهانی ناشنوایان و کم شنوایان یاد آور آن است تا با همسویی گام ها و همصدایی نواهای وحدت بخش، مسیر برابر سازی فرصت‌ها و توانمند سازی افراد با اختلالات شنوایی تداوم یابد.

اینجانب هفته جهانی ناشنوایان با شعارزبان  دستها را بشنویم و درک کنیم را  به تمامی ناشنوایان و کم شنوایان عزیز، خانواده محترم آنان و همه همکاران عزیز و پرتلاش اداره کل بهزیستی استان و جامعه هدف  تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم در راستای تحقق شعار امسال شاهد حضورموثر و موفقیت های این عزیزان بیش از پیش در جامعه باشیم.

محمد مهدی شاهقدمی

 مدیر کل

پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت فرارسیدن هفته جهانی ناشنوایان

کد خبر 117568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد