همکاری و مشارکت بهزیستی و جمعیت هلال احمر هرمزگان در ارائه خدمات توانبخشی

به منظور همکاری و مشارکت در زمینه ارائه خدمات توانبخشی به توانخواهان تحت پوشش بهزیستی ، تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی و جمعیت هلال احمر هرمزگان منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛  به منظور هم افزایی و گسترش همکاری های مشترک ، تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی و جمعیت هلال احمر هرمزگان در زمینه ارائه خدمات توانبخشی ( فیزیوتراپی کار درمانی ، گفتار درمانی و ارتز و پروتز ) به توانخواهان تحت پوشش بهزیستی منعقد و به امضای سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی و مختار سلحشور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان رسید.

براساس این تفاهم نامه اداره کل بهزیستی هرمزگان ضمن همکاری و مشارکت در زمینه ارجاع جامعه هدف بهزیستی جهت بهره مندی از خدمات مراکز توانبخشی زیر مجموعه هلال احمر متعهد می گردد بخشی از اعتبارات خرید خدمت توانپزشکی شامل کار درمانی گفتار درمانی و فیزیوتراپی و ارتز و پروتز را با ارایه معرفی نامه کتبی در قالب خرید خدمت از هلال احمر انجام دهد.

ارائه خدمات کاردرمانی ، گفتار درمانی ، فیزیوتراپی و ارتز و پروتز به توانخواهان معرفی شده از سوی بهزیستی با معرفی نامه کتبی و ارائه خدمات به توانخواهان بهزیستی خارج از نوبت نیز بخشی از تعهدات جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در این تفاهم نامه است .

همچنین در صورت عدم تمدید تفاهم نامه مذکور ، هلال احمر متعهد می گردد که ادامه روند درمان مددجویان تا پایان انجام شود. 

کد خبر 117122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد