رسانه| اعطای ۹۶ واحد مسکن به محرومان بوشهری

معاون مشارکت‌ها و اشتغال بهزیستی استان بوشهر گفت: در سال جاری ۹۶ واحد مسکونی محرومان به دست افراد تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر رسیده است.

علی‌رضا هوشیار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سپاس خبر» با بیان اینکه ۹۶ واحد مسکونی محرومان در سال جاری به دست افراد تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر رسیده است، اظهار کرد: اعتبار بیش از ۹ میلیارد تومان وام بلاعوض برای ساخت این تعداد واحد مسکونی افراد تحت پوشش بهزیستی استان صرف شده است که همراه با استفاده از انشعابات رایگان گاز، برق، آب و پروانه ساختمانی بوده است.

معاون مشارکت‌ها و اشتغال بهزیستی استان بوشهر بیان کرد: سازمان مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، انجمن خیرین و بنیاد مستضعفان ازجمله دستگاه‌ها و سازمان‌هایی بوده‌اند که برای ساخت مسکن محرومان با بهزیستی استان همکاری داشته‌اند.

وی در تشریح روند اعطای مسکن به افراد تحت پوشش کمیته و بهزیستی، اعلام کرد: در دو قالب برای ساخت مسکن مددجویان بهزیستی تسهیل‌گری می‌شود؛ یکی از آن‌ها بصورت خودمالکی و دیگری در قالب نهضت ملی مسکن است.

هوشیار ادامه داد: فرایند پرداخت کمک بلاعوض ساخت مسکن مددجویان از طریق ارسال مدارک و مستندات ساخت (پروانه ساختمان، عکس واحد، گزارش مددکاری) و مدارک خرید (سند تک برگ، مبایعه نامه و گزارش مددکاری) و ارسال به بهزیستی کشور و پس از تایید و ابلاغ اعتبار به اسم مددجوی تحت پوشش یا حساب مسدودی در نهضت ملی مسکن واریز می‌شود.

معاون مشارکت‌ها و اشتغال بهزیستی استان بوشهر گفت: در یک سال اخیر به‌ترتیب شهرستان دشتستان، دشتی، گناوه، جم، بوشهر، تنگستان، دیر، دیلم و عسلویه، بیش‌ترین سطح تسهیلات در زمینه ساخت مسکن از بهزیستی استان دریافت کرده‌اند.

کد خبر 117077

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد