۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱

پیام تبریک مدیرکل بهزیستی فارس در پی درخشش و قهرمانی ملی پوشان فارس در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس

ورزشکاران اعزامی از فارس به مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴پاریس خوش درخشیدند
پیام تبریک مدیرکل بهزیستی فارس در پی درخشش و قهرمانی ملی پوشان فارس در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس

محمدرضا هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس با صدور پیامی، افتخار آفرینی ورزشکاران اعزامی از استان فارس و کسب مدال طلای علی اکبر غریب شاهی در رشته وزنه برداری، مدال طلای ساره جوانمردی در رشته تیراندازی(تپانچه بادی )،مدال نقره مهدی اولاد در رشته پرتاب وزنه و کسب مدال برنز علی اصغر جوانمردی در ماده پرتاب وزنه  را در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس متن پیام به شرح زیر است:

                 بسمه تعالی

 درود بر شما افتخارآفرینان که سرمایه های اجتماعی کشور و استان فارس هستید و به عنوان الگوهای ایستادگی و امید؛شادی افتخار و سربلندی را به مردم هدیه دادید.
 کسب هر موفقیتی از سوی ورزشکاران مطمئنا در سایه تلاش و  پشتکار به دست می آید و درخشش ورزشکارانی با شرایط جسمانی ویژه در میادین ورزشی نشان دهنده آن است که از همت والا و اراده ای آهنین برخوردارند و در زندگی هیچگاه دست از تلاش بر نمی دارند و با امید و توکل بر خدا مسیر موفقیت را طی می کنند و بر بلندای افتخار و عزت می رسند.

 اینجانب برخود لازم دانسته قهرمانی و درخشش ورزشکاران اعزامی از استان فارس در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را خدمت ایشان ، خانواده گرامی، مربیان و اهالی ورزش فارس و ایران و مجموعه بزرگ بهزیستی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برایتان سلامتی و موفقیت های بیشتر در میادین ورزشی  در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را خواستارم.

*محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس*

کد خبر 116710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد