انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک ما بین اداره کل بهزیستی و تبلیغات اسلامی استان گیلان

تفاهمنامه همکاری مشترک میان اداره کل بهزیستی و تبلیغات اسلامی استان گیلان در جهت گسترش فعالیتهای دینی و فرهنگی؛ با امضای آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان و حجت الاسلام محمدعلی نجفی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ صبح روز سه شنبه سیزدهم شهریورماه؛ آئین انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک میان اداره کل بهزیستی و تبلیغات اسلامی استان گیلان، در جهت گسترش فعالیتهای فرهنگی با هدف اجرای طرح هماوری قرآنی « آلاء » ؛ با حضور آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان و حجت الاسلام محمدعلی نجفی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان و سایر کارشناسان دو نهاد در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی استان  گیلان در ابتدای این نشست؛ ضمن عرض تسلیت ایام بیست و هشت صفر و شهادت امام رضا(ع)، گزارشی کامل از نحوه فعالیت بهزیستی و خدمت رسانی به مددجویان را  تببین نمود و گفت: سازمان بهزیستی همواره در تمامی جهات، خدمت رسانی به مددجویان بهزیستی را در دستور کار دارد و اجرای برنامه های ویژه فرهنگی و قرآنی یکی از وظایفی است که در سازمان بهزیستی به خوبی انجام می گیرد.

وی در ادامه،  تقویت باوری دینی و مذهبی در بین نسل جوان را عاملی مهم در جهت کاهش آسیب های اجتماعی برشمرد و گفت: نگاه ویژه به مقوله فرهنگی و اجرای مناسبات مذهبی باید در زمره فعالیتهای ضروری نهادها قرارگیرد.

وی خاطر نشان کرد: رویکرد و هدف اصلی سازمان بهزیستی توانمندسازی مددجویان تحت پوشش است و قطعا  گسترش و تقویت باورهای مذهبی در بین مددجویان موجب تحقق این هدف خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در پایان این نشست؛ ضمن اعلام آمادگی بهزیستی در جهت هرگونه همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی و با بیان اینکه تداوم فعالیتهای فرهنگی و مذهبی بیشترین تاثیر را در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت تصریح کرد: امید است با انعقاد این تفاهم نامه فعالیتهای فرهنگی و قرآنی در سازمان بهزیستی بیش از پیش گسترش یابد.

همچنین حجت الاسلام محمدعلی نجفی جیلانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان نیز با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه در جهت اجرای طرح هماوری قرآنی، هرگونه همکاری و تعامل با بهزیستی و سایر دستگاه های اجرایی استان را موجب پویایی و حفظ ارزشهای دینی جامعه برشمرد و بر لزوم برگزاری مناسبات مذهبی  و مسابقات قرآنی برای کارکنان و خدمت گیرندگان نهادهای اجرایی ، تاکید کرد.

کد خبر 116529

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد