پیشوا | تقدیر سرپرست بهزیستی پیشوا از کارفرمایان نمونه

به مناسبت هفته دولت سرپرست بهزیستی پیشوا با حضور در کارخانجاتی که مددجویان بهزیستی را مشغول به کار کرده اند ازکارفرمایان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در راستای ضرورت توجه و اهمیت به مساله اشتغال مددجویان تحت پوشش سازمان با حضور زهرا بیگم موسوی سرپرست بهزیستی پیشوا به همراه کارشناس اشتغال، از کارآفرینان و کارفرمایان برتر عرصه تولید در حمایت از اشتغال جامعه هدف در محل کارشان تقدیر و تجلیل شد.

سرپرست بهزیستی پیشوا دراین گفتگوی صمیمی با کارفرمایان که بیش از ۵۰نفر را به کار مشغول کرده‌اند ضمن تبریک نکوداشت هفته دولت، اظهار داشت: بزرگترین هدف سازمان بهزیستی در واقع خوداتکایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش این سازمان است و چه توانمندی برتر و بالاتر از ایجاد شغل و ایجاد منبع درآمد برای بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت عزیز که واقعا نشان دادند نه تنها خود به استقلال و خودکفایی رسیده اند بلکه بعضاً چندین نفر از افراد جامعه را هم بکار گرفته و امروز به عنوان کارآفرین برتر از شما عزیزان تجلیل خواهد شد.

گفتنی است در پایان این نشست کارآفرینان و کارفرمایان حامی مددجویان در حوزه اشتغال با اهدا لوح سپاس و شاخه های گل تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 116275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد