شهرتهران | تشکیل کارگروه خیرین و فعالان در منطقه ۲۲ تهران

تشکیل کارگروههای خیرین و فعالان اجتماعی در مناطق گانه پایتخت در نشست عضو شورای اسلامی شهر تهران با فعالان اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ با عنوان "چهارشنبه های کرامت" مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از تشکیل کارگروههای خیرین و فعالان اجتماعی در مناطق ۲۲ گانه پایتخت خبر داد.

نشست هم اندیشی فعالان اجتماعی منطقه ۲۱ تهران و خیرین که با حضور "محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه ۲۱، معاونین و مدیران اجرایی بهزیستی کمیته امداد برگزار شد.

زهرا شمس احسان در پی درخواست سازمان‌های غیردولتی و مردمی حاضر در جلسه برای استفاده از فضاهای تبلیغی دراختیار، به منظور معرفی حلقه‌های میانی و همکاری با آنها در رویدادهای مختلف، قول پیگیری و مساعدت طبق ضوابط داد.

عضو شورای اسلامی شهر بیان کرد: در مسیر ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و براساس برنامه چهارم توسعه و بودجه سنواتی اقداماتی را برای توسعه در دستور کار خود قرار داده ایم وبا داشتن انسجام بین ارگان ها و سازمان ها و با تلاش و پشتکار و فرهنگ سازی در خانواده ها به اهداف جامعه خواهیم رسید و موفق خواهیم شد دغدغه های معتمدین و فعالین اجتماعی حل مشکلات و مسائل شهروندان است که با حضور مدیران اجرایی و مسئولین این امر هرچه سریعتر به نتیجه می رسد و اثرگذار است.

کد خبر 118375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد