پیام مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت روز اورژانس اجتماعی

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان در پیامی هشتم شهریور ماه روز اورژانس اجتماعی را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

تخصصی بودن"، "به موقع بودن" و "در دسترس بودن" از ویژگی های مهم  در ارائه خدمات اجتماعی است تا خدمت رسانی به مردم در سازمان بهزیستی کشور "محدود به زمان و مکان" نگردد و "رویکرد فعال" جایگزین رویکرد غیر فعال شود و خدمت گزاران و مددکاران عرصه سلامت روان از جمله کسانی هستند که اگر روزی به نام این خادمان صادق نامگذاری شده است، برای یادآوری به ماست که بهتر و بیشتر، ایشان و خدمت شان را بشناسیم.

هشتم شهریورماه روز اورژانس اجتماعی فرصتی برای تجلیل از انسانهاییست که با مسئولیت اجتماعی مضاعف در خدمت رسانی به همنوعان آسیب دیده و یا در معرض آسیب اجتماعی در تلاش هستند. بی شک تلاش صادقانه، عشق ورزی به انسان‌ها و بهره مندی از علم و مهارت از سرمایه‌های ارزشمند یک روان شناس و مددکار اجتماعی است که با سرشت نیکو و نیت پاک، تمام هم و غم خود را در راستای نجات جان و کاهش آلام مردم به کار می‌گیرد. آنان با اراده ای مثال زدنی، حرفه ای و شبانه روزی با تعهد و عشق به خدمت، در تلاش برای کاهش آسیب و کسب سلامت اجتماعی جامعه مشغولند.

اینجانب در سالروز تآسیس اورژانس اجتماعی بر خود لازم میدانم ضمن تبریک این روز محضر کلیه همکاران پرتلاش در این عرصه از زحمات ارزشمند این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم، سلامتی و تندرستی همه تلاشگران این عرصه را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

محمود منطقی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان 

کد خبر 116076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد