پردیس | برگزاری جلسه شورای امور سالمندان و مشارکت‌های مردمی شهرستان

جلسه شورای امور سالمندان و شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان پردیس باحضورابوالفضل کرمانی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان پردیس، مسئول امور توانبخشی و مسئول مشارکتهای مردمی اداره بهزیستی، حسین آرمودیان مقدم معاون سیاسی فرمانداری پردیس، برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی   بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اقدامات انجام گرفته در حوزه امور سالمندان گفت: طرح پیشگیری از معلولیت در جامعه هدف و برگزاری دوره‌های آموزشی برای سالمندان و خانواده‌های آنها به منظور پرهیز از رفتارهای پرخطر در زندگی روزمره منجر شده است که شهرستان پردیس رتبه دوم در آگاه‌سازی پیشگیری از معلولیت را در استان تهران به خود اختصاص دهد.

هدف این است گردهمایی‌هایی برای سالمندان در نقاط مختلف شهرستان به ویژه فازهای جدید برگزار شود و برنامه‌های شاد در کنار وجود خدماتی که می‌توان به سالمندان ارائه داد در این گردهمایی‌ها گنجانده شده و همچنین شرایط را برای سالمندانی که نمی‌توانند از امکان دریافت خدمات تخصصی سلامت در بخش های مختلف بهره‌مند شوند فراهم کرد.

 معاون فرماندار پردیس در این جلسه گفت: اینکه سالمندان سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند، باید سالمندان عزیز را در کنار جوانان قرار دهیم تا علاوه بر ایجاد شور و نشاط در میان سالمندان، شرایط حضور این عزیزان در جامعه را فراهم کنیم.

 توجه ویژه به طرح دوشنبه‌های سالمندی، مناسب سازی معابر و ادارات برای بهره‌مندی سالمندان، برنامه‌ریزی برای ایجاد بوستان دوستدار سالمند و ارائه برنامه‌ای برای ورزش سالمندی از جمله مواردی بود که از سوی واحد امور سالمندان شبکه بهداشت و درمان و دیگر ادارات مطرح شد و مورد تاکید حاضران قرار گرفت.

کد خبر 115905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد