آئین اختتامیه کارگاه تربیت مدرسان حرفه ای ویژه روانشناسان سازمان بهزیستی کشور با موضوع کنترل و کاهش خودکشی 

اختتامیه کارگاه تربیت مدرسان حرفه ای ویژه روانشناسان سازمان بهزیستی کشور با حضور معصومه توکلی مدیرکل دفتر مشاوره و روانشناختی سازمان بهزیستی کشور، رزاقی رئیس کارگروه علمی عملیاتی پیشگیری از کنترل خودکشی سازمان امور اجتماعی کشور و علیرضا محمدی معاون سلامت اجتماعی بهزیستی استان تهران برگزار شد.

در این مراسم علیرضا محمدی معاون سلامت اجتماعی بهزیستی استان تهران با اظهار خرسندی از بازخوردهای مثبتی که برگزاری این کارگاه به همراه داشته‌ و استقبال کارشناسان و مراکز مشاوره گفت امیدوارم این دوره ها تداوم داشته و بتوانیم با استفاده از ظرفیت هایی که وجود دارد در سطح هر شهر هر استان و نهایتا کشور تاثیر گذار باشیم و  از اتفاق افتادن خودکشی جلوگیری کنیم.
در ادامه رزاقی رئیس کار گروه علمی عملیاتی پیشگیری و کنترل خودکشی سازمان امور اجتماعی کشور گفت ما از علاقمندان به فعالیت در حوزه پیشگیری و کنترل خودکشی حمایت خواهیم کرد. چه در زمینه آموزش و چه در زمینه پژوهش های بومی، گروه هایی که متشکل از روانشناسان جامعه شناسان و دیگر متخصصینی که بتوانند در کنار هم کاری جامع انجام دهند حمیت خواهند شد.

 توکلی مدیر کل دفتر مشاوره و روان شناختی سازمان بهزیستی کشور نیز ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزارکننده کارگاه و روانشناسان و مراکزی که از استان های مختلف حضور داشتند بر اهمیت موضوع تاکید کرد و گفت  این آموزش ها باید از طریق شما که آموزش دیده اید به دیگران ادامه داشته باشد همه ما دغدغه مند هستیم تا بتوانیم با کارهای کوچک قدم های بزرگتری برداریم.

در پایان جلسه شرکت کنندگان ، کارگاه را متفاوت و کاربردی ارزیابی کرده و بازخوردهای بسیار رضایتمندی داشتند و ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این دوره ، پیشنهاداتی را نیز در راستانی پیشگیری و کنترل خودکشی مطرح کردند.

کد خبر 115705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد