پیام مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت روز کارمند

مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در پیامی روز کارمند را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی متن پیام به شرح زیر است:

افراد شاغل در سازمان بهزیستی در طول دوران خدمت خود اتفاقات بسیار متفاوتی را تجربه می‌کنند. کار در بهزیستی با فرسودگی شغلی بسیاری همراه است اما با این وجود، تجربیات کارمندان در این سازمان بیانگر وجود روزهای شیرین و تلخ در کنار یکدیگر است. کسی که در این سازمان  فعالیت می‌کند، طعم شیرین خدمت به مردم را می‌چشد. تلاش تمامی همکارانِ ما در بهزیستی همواره بر ایجاد روزنه‌ی امیدی است در روزهایی که مددجویان در ناامیدی مطلق به‌سر می‌برند.

به عنوان فردی که از سال ۱۳۷۱ در بهزیستی خدمت می‌کنم، کم ندیده‌ام از معرفت کارکنان این سازمان که افزون بر وظیفه خود و مازاد بر مسئولیت‌شان از جان و زندگی خود برای مددجویان مایه می‌گذارند. کار در بهزیستی روز و شب و ایام تعطیلی نمی‌شناسد و همه‌ی زندگی فرد را درگیر می‌کند. برای مشغول شدن در هر بخش از بهزیستی باید روح بزرگی داشت و با قصد غربت و فی‌سبیل الله در محیط کار حاضر شد زیرا احسان و دستگیری توفیقی الهی است که تنها نصیب عده‌ای می‌شود و دستی که مجرای امداد باشد، دست خدا است که از آستین خلق بیرون آمده است.

کارکنان بهزیستی، سرباز امام زمان(عج) هستند. با ظهور حضرت حجت(ع) سراسر گیتی مملوء از عدالت می‌شود. وظیفه همکاران ما در بهزیستی نیز توزیع عدالت در جامعه است و تلاش می‌کنند تا افرادی که به واسطه برخی از محرومیت‌ها و محدودیت‌ها نظیر معلولیت، قرار گرفتن در معرض آسیب‌های اجتماعی و... مورد ظلم وتبعیض می‌باشند را مورد حمایت قرار داده تا زمینه برخورداری برابر از حقوق انسانی برای آنها همانند سایر افراد جامعه محقق شود و توزیع منابع و امتیازات به صورت عادلانه برای این افراد نیز اتفاق بیفتد.

اینجانب ضمن تبریک روز کارمند و عرض خداقوت به تمامی کارکنان خستگی ناپذیر سازمان بهزیستی، از خداوند متعال برای آنها عزت، شادکامی و عاقبت به خیری را مسئلت دارم.

کد خبر 115869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد