پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران، با صدور پیامی فرارسیدن اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای آن حضرت را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا اَباعَبدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَرواحِ الَّتی حَلَّت بِفِناَّئِکَ

اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان از راه رسید. واقعه‌ای که آینه تمام‌نمای ایمان، توکل، صبر و تسلیم در برابر رضای پروردگار است.

اربعین حسینی؛ روز زنده نگه داشتن یاد و نهضت شهیدان کربلا است. روزی که پرچم مکتب سرخ شهادت به اهتزار درآمد و جهان نظاره‌گر پویایی و جاودانگی نهضت حسینی(ع) است.

اربعین حسینی؛ میعادگاه تجدید میثاق با حریت و آزادگی است که امروزه با حضور حماسی و میلیونی دلدادگان عاشق آقا اباعبدالله الحسین (ع) و خاندان حضرت رسول الله (ص) در راهپیمایی این روز بزرگ به سوی کربلای معلی به حماسه پرشور معنوی، مذهبی و فرهنگی بدل شده است.

اینجانب اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداه)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همه دوستداران و عاشقان واقعی سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) بویژه خانواده بزرگ بهزیستی مازندران تسلیت و تعزیت عرض نموده و ضمن آرزوی قبولی عزاداری های همه سوگواران، امیدوارم همواره رهرو آرمان ها و آموزه های آن امام همام باشیم.

 فریبا بریمانی

مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 115816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد