حضور استاندار مازندران در اداره کل بهزیستی استان

همزمان با زادروز ابوعلی سینا و روز پزشک، یوسف نوری استاندار مازندران با حضور در اداره کل بهزیستی استان در نشستی صمیمانه با بریمانی مدیرکل و اعضای شورای معاونین اداره کل بهزیستی این روز را به پزشکان شاغل در این مجموعه تبریک گفت و با اهدا گل و هدایایی از زحمات این قشر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ استاندار مازندران در این نشست صمیمی ضمن قدردانی از زحمات و اهتمام کارکنان بهزیستی استان در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف گفت: کار در بهزیستی امری خداپسندانه است و این دستگاه در استان جز نهادهایی است که در رابطه با خدمت رسانی به نیازمندان نقش بسزا و موثری ایفا می کند.
مقام عالی دولت در استان، فعالیت کارکنان بهزیستی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی را ارزنده برشمرد و افزود: تلاش ما بر توانمندسازی این اقشار است تا با استفاده از ظرفیت های فردی و اجتماعی مددجویان زمینه را برای فعالیت های آنان فراهم کنیم.
نوری رمز موفقیت مددجویان بهزیستی در عرصه های مختلف را عزت نفس و خودباوری آنان توصیف و تصریح کرد: در توانمندسازی جامعه هدف تنها به بعد اقتصادی بسنده نشود و باید این عزیزان را در ابعاد فرهنگی، معنوی و روحی نیز حمایت کنیم.
بریمانی مدیرکل بهزیستی استان نیز در این نشست ضمن مهم دانستن بهره مندی مددجویان از خدمات شایسته گفت: کارکنان بهزیستی، احترام و تکریم ولی نعمتان را سرلوحه کار خود قرار داده اند و باید با تلاش شبانه روزی سعی کنیم تا بستر را جهت توانمندسازی و رشد همه جانبه مددجویان و خانواده های آنان فراهم کنیم.
وی به تنوع و گستردگی خدمات و فعالیت ها در بهزیستی اشاره کرد و افزود: محور فعالیت های بهزیستی رفع مشکلات و دغدغه های مددجویان است که با استفاده از ظرفیت های اجتماعی این امر محقق می گردد.
 بریمانی تحکیم  و حفظ نظام خانواده را در پیشگیری از آسیب های اجتماعی مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: بهزیستی بعنوان تنها نهاد متولی سلامت اجتماعی در برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت خود در حوزه های مختلف سعی در انواع آموزش به اقشار مختلف جهت کنترل و کاهش آسیب داشته است.

گفتنی است مدیر کل بهزیستی مازندران در حاشیه این نشست تابلو نقاشی از آثار هنرمند دارای معلولیت استان را به استاندار مازندران اهدا کرد.

کد خبر 115719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد