جلسه هماهنگی بازی های بومی محلی در بهزیستی شاهین دژ

جلسه هماهنگی بازی های بومی و محلی توانبخشی مبتنی بر جامعه شهرستان در بهزیستی شاهین دژ برگزار گردید.

یه گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ،

با حضور ریاست بهزیستی ، کارشناس توانبخشی و ریاست اداره ورزش و جوانان ، ریاست هئیت بازی های بومی و محلی و مجری طرح CBR و تسهیلگران مربوطه و همچنین مددکاران مراکز مثبت زندگی و مسئولان مراکز توانبخشی روزانه تحت نظارت بهزیستی شاهین دژ سالن کنفرانس شهید سلیمانی بهزیستی برگزار شد.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تقدیر از زحمات دست اندرکاران ورزش شهرستان علی الخصوص ریاست اداره ورزش و جوانان گفت : امروز یکی از اهداف عالیه سازمان بهزیستی شور و نشاط ورزشی بین توانخواهان تحت پوشش می باشد ، که با برگزاری این جشنواره ها میتوان نشاط مربوطه را ایجاد کرد ‌.
وی افزود ؛ نگاه سازمان در بخش توانبخشی مبتنی بر جامعه (CBR) تلفیق اجتماعی و حضور افراد دارای معلولیت در عرصه های مختلف فعالیت های اجتماعی من جمله رقابت های ورزشی معطوف بوده است.
داداشیان تصریح کرد ؛ رقابت ها سال جاری در سطح شهرستان و استان برگزار خواهد شد و در مهر ماه شاهد برگزاری رقابت های کشوری منتخبین در بابلسر در دو بخش مردان و زنان خواهیم بود.
ایشان خاطر نشان کرد ؛ با توجه به تجربه خوب برگزاری این دوره قصد آن را داریم که در سال جاری این جشنواره ورزشی را با ارتقاء کیفیت در روستاهای شهرستان و نگاه توانبخشی مبتنی بر جامعه و جلب مشارکت از سایر ادارات برگزار کنیم.
گفتنی است ؛ در این جلسه اکبریان کارشناس توانبخشی دستورالعمل بازی ها را قرائت نمود و حاضرین در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود مطرح و مصوباتی مقرر گردید .

جلسه هماهنگی بازی های بومی محلی در بهزیستی شاهین دژ

کد خبر 115767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد