بازدید سرپرست بهزیستی از مراکز مثبت زندگی تحت نظارت شهرستان میاندوآب

به منظور ارزیابی، نحوه خدمت رسانی و بررسی عملکرد مراکز مثبت زندگی، عباس پورحسین سرپرست اداره بهزیستی میاندوآب و دکتر صلاح نادری کارشناس امور پیشگیری بهزیستی میاندوآب از مراکز مثبت زندگی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستانهای میاندوآب، چهاربرج و باروق؛
در این بازدید نحوه ارائه خدمات الکترونیکی، حضور مسئول فنی و مددکاران، نحوه و کیفیت ارائه خدمات به مددجویان و معلولان تحت پوشش و لزوم آگاهی مددکاران بر دستورالعمل های به روز سازمان و... را مورد ارزیابی قرار گرفت.

پورحسین در خصوص برگزاری طرح مانا در مراکزمثبتزندگی گفت: طرح مانا در ۷ گام اجرا می شود، ابتدا آموزش هایی را به تسهیل‌گران و کارشناسان داده ایم، در گام دوم این تسهیلگران آموزش هایی را به تسهیل شهرستانها داده اند و در گام سوم نیز فرآیند یادگیری نوجوانان را دنبال کرده ایم، در گام چهارم نیز حمایت یابی و پشتیبانی از اقدامات مشارکتی نوجوانان، در گام پنجم هم ارائه دستاوردهای نوجوانان و در گام ششم و هفتم نیز شبکه سازی و تقویت روابط مدارس و گروه‌های نوجوانان پیگیری می کنیم و در نهایت فرآیند پایش و ارزیابی صورت می‌گیرد.

وی افزود: طرح مانا فعالیت محور و مبتنی بر اقدامات عملی است که نوجوانان در آن شرکت می‌کنند، در این طرح نوجوان به عنوان یک فرد مسئول، ترغیب به بررسی مشکلات دوره نوجوانی می شوند و ما براین اساس به دنبال حل این مشکلات هستیم.

کد خبر 115770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد