اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه پای کار امام حسین (ع)

جامعه شریف بهزیستی از سراسر کشور، پس‌از اسکان و پذیرایی توسط اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه، در مراسم جهانی اربعین حسینی شرکت کردند.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

در طرح اعزام ۵۰۰ مددجوی بهزیستی کشور از دروازهٔ کرمانشاه به زیارت اباعبداالله (ع) در ایام اربعین، مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان و همچنین رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان قصرشیرین با تمام ظرفیت‌های موجود، در موکب مرزی خسروی و اداره بهزیستی شهرستان قصرشیرین به مددجویان و زائران اباعبدالله (ع) ارائه خدمت کردند.

یادآور می‌گردد که با توجه به انتخاب بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به‌عنوان مدیر اجرایی برنامه اربعین از سوی رئیس سازمان بهزیستی کشور؛ مدیریتِ اعتبارات، هزینه‌کردها، اعزام‌ها، به‌کارگیری و جانمایی نیروی انسانی و مدیریت میدانی تمامی ظرفیت‌ها جهت برگزاری برنامه اربعینِ ۱۴۰۳، بر عهدهٔ اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه قرار گرفت.

در همین راستا؛ اسکان، اعزام و پذیرایی از مددجویان و جامعه بزرگ بهزیستی از سراسر کشور، در دستور کار کارکنان بهزیستی در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، دالاهو، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و سایر شهرستان‌های تابعه قرار گرفت و زائران پس از بازگشت از سفر اربعین، مورد استقبال مجموعه بهزیستی استان کرمانشاه قرار گرفتند.

خبر مرتبط


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 115650

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد