اعزام "فرزندان ایران" از مشهد به پاریس

کاروان پارالمپیکی جمهوری اسلامی ایران با نام "فرزندان ایران" پس‌از حضور در رواق نجمه‌خاتون حرم مطهر رضوی و زیارت مرقد امام رضا (ع)، برای شرکت در رقابت‌های پاریس ۲۰۲۴ بدرقه شد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

هفدهمین دوره رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۶ تا ۱۸ شهریور با حضور چهار هزار و ۴۰۰ ورزشکار از ۱۸۸ کشور جهان در ۲۲ رشته برگزار می‌شود.

کاروان ورزشی «فرزندان ایران» که دهمین دوره حضور خود را در پارالمپیک تجربه می‌کند، شامل ۶۶ ورزشکار، ۳۴ کادر فنی و ۲۰ همراه اعم از پزشک، معاون فرهنگی و خدمه است که دوم شهریورماه ۱۴۰۳ عازم رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد شد.

خاطرنشان می‌سازد که عزت‌اله پرنیان مربی تیم، یاسین خسروی در رشته پرتاب وزنه، مسعود امامی عضو تیم والیبال نشسته و علی الفت‌نیا در پرش طول، ورزشکاران کرمانشاهیِ حاضر در این دوره از مسابقات هستند.

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی ورزشکاران شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات، در ویدئو پیوست، لحظه ثبت رکورد تاریخی ۳۱۰ کیلوگرم در بازی‌های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ توسط سیامند رحمان را مرور می‌کنیم. 

اکانت رسمی اینستاگرام پاراوزنه‌برداری کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار این ویدئو از سیامند رحمان اسطوره تکرار نشدنی ایران و جهان یاد کرد.

این ویدئو مروری دارد بر لحظه ثبت رکورد تاریخی ۳۱۰ کیلوگرم در بازی‌های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ که توسط سیامند رحمان به ثبت رسید و تا به امروز دست نیافتنی بوده است.



بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 115503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد