تلاشگران بهزیستی استان در پیشگاه پروردگار سربلند هستند.

سید حامد عاملی استاندار اردبیل در آیین تجلیل از خیرین بهزیستی استان و اهدای لوازم ضروری منزل به ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته از سوی مجموعه بهزیستی را تکلیفی دینی، اخلاقی و انسانی خوانده و از زحمات تمامی دست اندرکاران این مجموعه قدردانی نمود.

عاملی اظهار داشت: امروز تمامی مسئولان خصوصا تلاشگران بهزیستی استان در پیشگاه پروردگار روسفید و سربلند هستند چرا که در سایه همت و تلاش این عزیزان امروز شاهد صفر شدن افراد پشت نوبت دریافت مستمری هستیم و افزایش چشمگیر مواردی همچون حق پرستاری، خدمات پزشکی درمانی، تامین تجهیزات توانبخشی و... همگی از تلاش شبانه روزی خدمت‌گزاران این مجموعه نشات می‌گیرد.

استاندار اردبیل ضمن اشاره به اقدامات جهادی دولت سیزدهم و نگاه ویژه شهید آیت الله رئیسی در حمایت از بهزیستی و جامعه تحت پوشش افزود: با شناختی که از روحیات رئیس جمهور دولت چهاردهم داریم امیدواریم این رویکرد ادامه داشته باشد تا روز به روز شاهد حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی و شکوفایی استعدادهای آن ها باشیم.

استاندار اردبیل برگزاری آیین‌های تجلیل و نکوداشت خیرین را مایه دلگرمی و ترغیب نیکوکاران دانسته و این رویدادها را نشانه‌ای از حس قدردانی مردم و مسئولان نسبت به همت والای خیرین و نیکوکاران عنوان کرد و خواستار تبدیل این امورات به فرهنگ قدردانی شد.

عاملی افزود: باید تلاش کنیم این فرهنگ به آیندگان منتقل شود و برای قرار گرفتن در مسیر صحیح رشد و توسعه باید فرهنگ قدرشناسی را در جامعه نهادینه کنیم.

کد خبر 115601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد