در رسانه |  خانه تنیس روی میز استان اردبیل برای استفاده توان‌یابان مناسب‌سازی می‌شود

مشاور استاندار اردبیل در امور توان‌یابان و رئیس کمیته تخصصی و اجرایی مناسب‌سازی استان با بیان اهمیت مناسب‌سازی اماکن ورزشی به‌منظور حضور همه جانبازان، معلولان حرکتی و سالمندان، از هماهنگی برای مناسب‌سازی خانه تنیس روی میز استان اردبیل تا یک‌ماه آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، عظیم قهرمانی در نشست بررسی روند اقدام دستگاه‌های مربوط برای مناسب‌سازی اماکن ورزشی اظهار کرد: لازم است تمامی اماکن ورزشی سطح استان در اولویت مناسب‌سازی قرار گیرد تا تمامی جانبازان، معلولان حرکتی و سالمندان، فرصت بهره‌مندی از فضاهای ورزشی را داشته باشند.

وی افزود: در همین راستا خانه تنیس روی میز استان و سالن ورزشی شهید فخری‌زاده در محله سلمان‌آباد اردبیل تا یک‌ماه آینده مناسب‌سازی می‌شوند.

مشاور استاندار اردبیل در امور توان‌یابان و رئیس کمیته تخصصی و اجرایی مناسب‌سازی استان گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام‌گرفته با خانه تنیس روی میز استان اردبیل، هر کدام از توان‌یابان اعم از جانبازان و معلولان حرکتی دارای مشکل مالی باشد،  به‌صورت رایگان می‌تواند از مجموعه تنیس روی میز استفاده کند.

کد خبر 115367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد