آیین اهدای لوازم منزل به ولی نعمتان تحت پوشش

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان طی مراسمی و با حضور استاندار اردبیل، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، شرکای اجتماعی و معتمدین، ضمن تجلیل از خیرین سرآمد بهزیستی، ۲۰۰ قلم لوازم ضروری منزل در بین گروه‌های هدف تحت پوشش بهزیستی در سطح استان توزیع گردید.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی با اشاره به برخی اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در مجموعه بهزیستی استان گفت: اهتمام خدمت‌گزاران بهزیستی بر پایه تبلور روحیه امید و خود باوری در بین جامعه هدف بنیان نهاده شده است و شرکای اجتماعی و خیرین پشتوانه مردمی این گفتمان و حرکت می‌باشند.

رضایی با اشاره به برخی اقدامات تحولی در بهزیستی استان از جمله تسهیل ارتباط جامعه هدف با مدیران ستادی و سفرهای معنوی افزود: مدیران بهزیستی استان طی سال گذشته با بیش از ۳۵۰۰ نفر از ولی نعمتان بصورت مستقیم و چهره به چهره دیدار کرده و به بررسی و رفع مشکلات آنان پرداخته‌اند. در کنار این دیدارها، حضور استاندار محترم در منازل ۵ نفر از ولی نعمتان در هر ماه و گره گشایی از مسائل و همچنین اعزام بیش از ۲۰۰۰ نفر از ولی نعمتان تحت پوشش به سفرهای زیارتی از اتفاقات ارزشمند محسوب می‌گردد.

وی در خصوص برنامه برگزار شده که توام با آیین نکوداشت و تجلیل از خیرین خیرین سرآمد بهزیستی بود خاطر نشان کرد: امروز شاهد توزیع ۲۰۰ قلم لوازم منزل شامل یخچال، ماشین لباس شویی، فرش و کولر هستیم که ضمن ارج نهادن به نیات خیرین و نیک اندیشان، بخشی از این اقلام از محل سفر معاون محترم وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور و بخشی نیز با همراهی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و کمک خیرین تامین گردیده است.

مدیرکل بهزیستی با بیان اینکه ارزش اقلام اهدایی بیش از ۱۵ میلیارد ریال می‌باشد عنوان کرد: بر اساس برنامه رویداد ظرفیت سازی اجتماعی و میز خدمت برگزار شده با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور در شهرستان های استان، همزمان با این برنامه اعتبار ۱۶ میلیارد ریالی کمک موردی به مراجعه کنندگان میزخدمت نیز به حساب ولی نعتان واریز گردید.

رضایی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همواره یاریگر بهزیستی بوده و علاوه بر حمایت تحصیلی از دانش آموزان کم‌برخوردار تعداد ۶۰ دستگاه کولر آبی را برای توزیع در بین مددجویان شمال استان اختصاص داده است.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از حمایت‌ها و پشتیبانی تمامی خیرین استان، از آقایان حاج نوری و عبدالحسین‌زاده به جهت خدمات ماندگارشان به بهزیستی استان تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 115597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد