برگزاری مسابقات کشوری شطرنج ویژه بانوان نابینا و کم‌بینا در شهرستان گلبهار

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان گلبهار، مسابقات کشوری شطرنج ویژه بانوان نابینا و کم بینا جام چشمه سبز به میزبانی شهرستان گلبهار در محل اردوگاه گلمکان در حال برگزاری می باشد. فرماندار به‌همراه جمعی از مسئولین این شهرستان از روند برگزاری مسابقات کشوری شطرنج بانوان نابینا و کم بینا بازدید کرده و طی سخنانی از میزبانی اداره بهزیستی و اداره ورزش و جوانان به دلیل برگزاری این مسابقات تقدیر نمود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گلبهار در این خصوص گفت: در مسابقات کشوری شطرنج بانوان نابینا و کم بینا که به میزبانی گلبهار برگزار می‌گردد،  ۵۸ شطرنج‌ باز از ۱۷ استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. نفرات اول تا سوم نیز به عنوان افراد منتخب، راهی مسابقات جهانی می‌شوند.

داریوش وکیلی افزود: این مسابقات تا روز سه شنبه ۳۰ مردادماه ادامه دارد و فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان گلبهار در سطح ملی خواهد بود. ان‌شاءالله بتوانیم میزبان خوبی برای این عزیزان باشیم و استعدادهای جدید را شناسایی و شکوفا کنیم.

وی در پایان از ملیحه صفایی، بانوی ورزشکار گلبهاری به عنوان ورزشکار برجسته و نمونه در سطح ملی و بین المللی تقدیر  کرد و برای تمامی شرکت کنندگان آرزوی صحت و سلامتی نمود

کد خبر 115522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد