مراسم تقدیر از خیرین بهزیستی شهرتهران در هفته تشکل ها و مشارکتهای مردمی برگزار شد

معاون مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور در مراسم تقدیر از خیرین بهزیستی شهر تهران و در هفته تشکل ها و مشارکتهای مردمی گفت: خدمات سازمان بهزیستی از پیش از تولد تا سالمندی بوده و توسعه مشارکت های مردمی را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این مراسم با حضور معاون مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور، مدیر بهزیستی شهرتهران، خیرین و دیگر مسئولین با هدف تقدیر از خیرین و گسترش نیکوکاری برگزار شد.

 معاون مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور ضمن تقدیر از خیرین گفت: اصلی ترین چالش در سازمان بهزیستی معرفی ظرفیت ها و نیازها می باشد و این ظرفیت در خیرین و مردم بوده و و نگاه ها و اهداف را به سمتی هدایت و سوق دهید تا ظرفیت های جدید ایجاد شود.

حسینی در ادامه سخنانش افزود: تفاوت بین دو مفهوم مردمی سازی و خصوصی است نگاه به خیر مردمی باشد و خصوصی سازی نباشد و افق مطلوب زمانی ایجاد می شود که دولت تسهیل گر باشد و مردم به مردم خدمت کنند و نظام درست سازمانی همین است.

محمود برزگر مدیر بهزیستی شهرتهران نیز ضمن تقدیر و تشکر از خیرین محترم کمک های نوع دوستانه آنها را بسیار مهم دانست و در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد افراد تحت پوشش با توجه به گستردگی کار سازمان بهزیستی و  درخواست های افراد مراجعه کننده بسیار زیاد بوده و بودجه های دولتی کفاف درخواست های آنها را نمی دهد و کمک های خیرین می تواند بسیاری از مشکلات جامعه هدف را حل کند.

قابل یادآوری است، این مراسم با حضور  معاون مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور، مدیر بهزیستی شهرتهران، معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرتهران، معاون امور اجتماعی بهزیستی شهرتهران، رئیس شیرخوارگاه شبیر و جمعی از خیرین در سالن آمفی تئاتر شیرخوارگاه شبیر برگزار شد.

کد خبر 115478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد