شهرری | جلسه  هم اندیشی مراکز شبانه روزی توانبخشی 

جلسه هم اندیشی چالش ها  و مشکلات مراکز اقامتی و شبانه روزی تحت نظارت معاونت توانبخشی با حضور مدیر، معاون توانبخشی و مدیران مراکز نگهداری برگزار شد 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،  هم اندیشی مراکز نگهداری شبانه روزی توانبخشی با حضور داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری، فاطمه غفارنژاد معاون توانبخشی این شهرستان،  و مدیران  مراکز توانبخشی شبانه روزی  غیر دولتی در ساختمان فداییان اسلام بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری ضمن خیر مقدم، تقدیر از معاون توانبخشی بمنظور  فراهم نمودن مقدمات این نشست و تشکر از خدمات و زحمات بی چشم داشت مدیران مراکز غیردولتی، هدف از برگزاری این جلسه را مطرح شدن مسائل و مشکلات مراکز شبانه روزی در حوزه  توانبخشی و اتخاذ تصمیم راهکارهای مناسب و تعامل توام با همکاری دو جانبه بین مراکز شبانه روزی و بهزیستی عنوان کردند.

  مدیر بهزیستی شهرستان ری  با تاکید بر افزایش تعاملات بخش دولتی و غیردولتی گفت : با ارتقای سطح تعاملات شاهد ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف خواهیم بود و امیدواریم که با اتخاذ تصمیمات تخصصی و استفاده از تجربیات کارشناسان امر و بهره مندی از ظرفیت های خیرین در جهت یاری رسانی به جامعه هدف شاهد اتفاقات و اقدامات موثری در این زمینه باشیم و در این مسیر  سازمان بهزیستی نیز در جهت رفع مشکلات از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

خادم ادامه داد : آنچه برای سازمان بهزیستی حائز اهمیت است که باتوجه به شرایط اقتصادی شاهد کاهش خدمات و خدمات نامطلوب به مددجویان نباشیم و این امر نیازمند همکاری و همراهی این سازمان با مراکز غیردولتی و برعکس را می طلبد.  

فاطمه غفارنژاد معاون توانبخشی بهزیستی شهرستان ری نیز طی سخنانی گفت   نقطه قوت فعالیت های ما در مراکز بهزیستی این است که با عزیزترین و محبوبترین بندگان خدا در ارتباط هستیم.
ایشان افزود: این جلسات با رویکرد علمی و کاربردی برگزار می گردد و انتظار می‌رود چالش‌ها، مشکلات و پیشنهادات مراکز مطرح تا با برنامه ریزی و تدوین این مسایل بتوان گام های موثری در مرتفع شدن و کاهش این مشکلات برداشت.

 در ادامه جلسه مدیران مراکز نیز بابیان مشکلات، نقطه نظرات و پیشنهادات خود خواستار پیگیری این مسائل از سوی مدیر  و معاون توانبخشی  شدند

کد خبر 115708

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد