تنگستان|رسانه| توسط دادستان شهرستان تنگستان انجام شد.
بازدید از مراکز تابعه بهزیستی شهرستان تنگستان

دادستان شهرستان تنگستان گفت: بازدید از اداره بهزیستی شهرستان تنگستان و مراکز تابعه، با توجه به افرایش جرائم در سطح جامعه و ارائه آموزش به افراد حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، غلامرضا اسمعیلی ضمن بازدید از اداره بهزیستی شهرستان تنگستان و مراکز تابعه آن اظهار کرد: با توجه به افرایش جرائم در سطح جامعه ارائه آموزش به افراد را حائر اهمیت دانست.

دادستان شهرستان تنگستان گفت: این بازدید را با توجه به اهمیت آشنایی دستگاه‌هایی که در حوزه اجتماعی کار می‌کنند با مسائل حقوقی در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف مهم دانست.

وی تصریح کرد: با تأکید بر آموزش کارشناسانی که مانند قبل در این حوزه فعالیت می‌کردند و با برنامه‌ ریزی‌های انجام شده جهت آموزش و با توجه به نیاز جامعه به موضوعات مختلف را پر اهمیت دانست.

اسمعیلی عنوان کرد: با توجه به افزایش آمار طلاق در سطح جامعه اقدامات لازم جهت آموزش پیش از ازدواج حین و بعد از ازدواج صورت گیرد.

دادستان شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: در راستای کاهش آسیب‌های پس از طلاق برنامه‌ریزی جهت کنترل و کاهش آسیب‌های مرتبط با آن انجام شود.

وی بیان کرد: امروزه آسیب‌های اجتماعی زیادی در جامعه شکل گرفته و رسیدگی صرف قضائی نمی‌تواند به فصل کامل خصومت منجر شود که در این راستا تشکیلات طراحی شده در نهادینه شدن فرهنگ مهربانی و گذشت و ترویج صلح و سازش مؤثر است.

اسمعیلی افزود: اعتلای فرهنگ قانون مداری و احترام به حقوق دیگران، ارتقای جایگاه نظام اسلامی و دستگاه قضائی در عرصه صلح طلبی و حقوق بشر از اهداف و برنامه‌های ما است.

دادستان تنگستان در پایان این بازدید ضمن بررسی مشکلات مددجویان و آسیب های اجتماعی بر مداخله بیش از پیش این دو نهاد برای کاهش آسیب های اجتماعی تاکید و از زحمات و تلاش های موثر آنان تقدیر کرد.

کد خبر 115459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد