در رسانه / تأمین ۱۴ هزار واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی درکشور

معاون تأمین و توسعه مسکن سازمان بهزیستی کشور در سفر به مهاباد گفت: ۱۴ هزار واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی در کشور امسال تأمین می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمایس مرکز مهاباد؛ معاون تأمین وتوسعه مسکن سازمان بهزیستی کشور در سفر به مهاباد با اشاره به تأمین ۱۴ هزار واحد مسکونی امسال برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی کشور گفت: وضعیت برخی از واحدهای مسکونی بهزیستی در مهاباد با وجود تزریق بودجه رضایتبخش نیست. 
خانم مهرآرا، در این سفر ضمن بازدید میدانی از روند ساخت و پیشرفت واحدهای مسکونی بهزیستی در مهاباد افزود: پارسال بالغ بر ۱۹۰ هزار واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش واگذار و به ۱۶ هزار و ۱۶۷ خانوار برای تأمین مسکن کمک شد.
معاون تأمین و توسعه مسکن سازمان بهزیستی کشور اظهارکرد: امسال نیز در صورت تأمین اعتبار و تحقق آن که سقف سرانه ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است، هدف گذاری ۱۴ هزار واحد مسکونی و کمک به تأمین مسکن ۱۴ هزارخانوار زیر پوشش بهزیستی در دستور کار قرار دارد.
وی، در خصوص عملکرد استان آذربایجان‌غربی در ساخت و خانه دار کردن افراد زیر پوشش این سازمان در استان ابراز رضایت کرد و افزود: آذربایجان‌غربی هم توانسته است از منابع سفرهای استانی، بخش زیادی از طرح‌هایی را که ازسال‌های گذشته نیمه کاره مانده بود را نهایی کند.
مهرآرا، همچنین از روند پیشرفت طرح مساکن بهزیستی در مهاباد انتقاد کرد و گفت: تنها نقطه‌ای که در استان مشکل ساز است، پروژه ژینوی مهاباد بلوک‌های D و C است که متأسفانه واگذار نشده و از نظر محوطه سازی نیاز گروه هدف معلول ما را از بابت مناسب سازی تأمین نکرده است، پروژه‌ای که از سال ۹۰  استارت خورده و انتظار بر این بود که این پروژه خیلی پیشتر واگذار شود.
وی اضافه کرد: چندین برابر مبالغ مصوب که سازمان بهزیستی مقررکرده برای این پروژه پرداخت شده است، اما مشکل باید ریشه یابی و شفاف سازی شود تا به نتیجه برسد.
هم اینک از ۶۴ واحدی که برای گروه‌های هدف بهزیستی در مهاباد ساخته شده است، ۳۲ واحد بدون  محوطه سازی و آسانسور است.  

کد خبر 115391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد