اشتهارد | جلسه کارگروه اشتغال شهرستان اشتهارد برگزار شد

روز شنبه ۲۷ مردادماه جلسه کارگروه اشتغال شهرستان اشتهارد به ریاست مهندس سرزعیم معاون فرماندار و با حضور رؤسای ادارات عضو این کارگروه در محل سالن شهدای دولت فرمانداری شهرستان اشتهارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این جلسه مهندس سرزعیم معاون فرماندار به تحقق تعهد ایجاد شغل هر یک از دستگاههای اجرایی عضو کارگروه تأکید و ایجاد شغل و کارآفرینی و کسب درآمد را یکی از ارکان اساسی ازدواج و کاهش آسیب در بین عموم مردم به ویژه جوانان دانست و نسبت به اهتمام ویژه رؤسای ادارات به ثبت رصد اشتغال تأکید کرد.

وی در ادامه از زحمات "بهروز افشاری" رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد تقدیر ویژه نموده و اظهار داشت: از زمان مدیریت ایشان تاکنون حرکت‌های بسیار خوبی در راستای اشتغال زایی و رفاه حال جامعه هدف بهزیستی صورت گرفته است.  
در ادامه رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد با تأکید بر اهداف متعالی سازمان بهزیستی مبنی بر ایجاد شغل و کارآفرینی در راستای بازتوانی جامعه هدف، به ارائه گزارش فعالیتهای حوزه اشتغال و میزان تعهد ایجاد شغل و ثبت رصد سامانه اشتغال پرداخت و خواستار تسهیل در پرداخت تسهیلات اشتغال از سوی بانک‌های عامل شد.

همچنین در ادامه این مقام مسئول به امتیازات کارفرمایان در ازای بکارگیری نیروهای تحت پوشش بهزیستی اشاره نمود و خواهان استفاده افراد تحت پوشش بهزیستی در شرکت های صنعتی شهرکهای صنعتی اشتهارد و کوثر شد.

لازم به ذکر است در سال ۱۴۰۲ بهزیستی شهرستان اشتهارد با ثبت ۱۲۱ درصد رصد اشتغال در ردیف ادارات ممتاز به لحاظ ایجاد اشتغال بوده است.

کد خبر 115364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد