بهزیستی استان البرز حائز رتبه نخست در جشنواره شهید رجایی شد

دبیرخانه جشنواره شهید رجایی استان البرز با شعارخدمت صادقانه،انقلابی و مؤثر به مردم روز چهارشنبه ۲۳ مردادماه در محل سالن میلاد کرج با حضور دکتر "مجتبی عبداللهی" استاندار البرز و دکتر "توحیدشیری زاد" رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،دستگاه های برتر اجرایی در امر خدمات رسانی به مردم استان را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در حاشیه این آئین "وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت:این جشنواره مبتنی بر تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) بود و دستگاه های فعال در تحقق شاخص ایجاداشتغال،اجرای اقتصاد مقاومتی،رضایتمندی از خدمات،حمایت از خانواده و جوانی جمعیت،کارآفرینی و بهبود محیط کسب و کار،تعامل در حل مسائل استان،برنامه ها و پروژه های سفر رئیس جمهور شهید،تکریم عموم و ارائه میز خدمت و .... مورد تقدیر قرار گرفتند، که بحمدالله بهزیستی استان البرز نیز با تلاش همکاران خدوم خود توانست در فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ دستگاههای اجرایی استان در "تجمیع شاخص های عمومی و اختصاصی" و محور "سلامت و رفاه اجتماعی" رتبه نخست را کسب نماید.

محمدی فلاح گفت:دستگاههای اجرایی در شش گروه شامل زیربنایی و توسعه زیرساخت،تولیدی و خدماتی ،فرهنگی _ علمی _ آموزشی ،سلامت و رفاه اجتماعی ، عمومی _ امنیتی و قضایی و اقتصادی و مالی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وجیهه محمدی فلاح بیان داشت:ایجاد رقابت سالم و پویا بین دستگاه های اجرایی ،ایجاد انگیزه برای مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی از طریق معرفی دستگاه های برتر از اهداف این جشنواره می باشد.

وی در پایان با بیان اینکه ۶۷ دستگاه اجرایی استان البرز در جشنواره شهید رجایی ارزیابی شدند،گفت:برخود لازم میدانم مراتب قدردانی و سپاس را از مجموعه مدیران،کارشناسان، پرسنل خدوم و پرتلاش بهزیستی و همچنین جامعه هدف سازمان اعلام نمایم و توفیق روز افزون همکارانم در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم کشور عزیزمان ایران را از خداوند متعال مسئلت دارم.

کد خبر 115066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد