مدیر کل بهزیستی استان بوشهر در پیامی سالروز ورود آزادگان را تبریک گفت

دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با صدور پیامی، ۲۶ مرداد ماه، سالروز ورود آزادگام سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر متن پیام مدیر کل بهزیستی استان بوشهر  بدین شرح می باشد:

به نام خدا

۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادمردان عزیز به میهن اسلامی؛ به عنوان روزی بزرگ و ماندگار بر تارک زرّین تاریخ سرزمین اسلامی و پر از افتخار و حماسه ایران ثبت شده است.

آزادگان  سلخشور عزیز که با تأسی از مکتب اهل بیت (ع) و به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان نماد حریت و آزادگی در تاریخ پر شکوه اسلام، بار دیگر با قرار دادن تمام هستی خویش برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین شکنجه ها، منزلت و عظمت اسوه های آزادگی، شرافت، رشادت و اصالت را در پرتو صبر و مجاهدت مثال زدنی، در جهان دربند استکبار جهانی معنا نمودند.

۲۶ مرداد یادآور ایام معطر به عطر حضور دوباره عزیزانی است که بوی شهیدان را با خود داشتند. بی شک یکی از این روزهای ماندگار که هیچ موقع از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد و برگ زرینی از تاریخ انقلاب ما به یادگار خواهد ماند.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان، مددکاران و خانواده بزرگ بهزیستی استان بوشهر ضمن گرامیداشت این روز خجسته، به خانواده های گرانقدر شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان ، بخصوص آزادگان غیور شاغل و بازنشسته بهزیستی استان تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر مهدی موعود(عج) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای موفق و سربلند باشید.

دکتر حیدر عزیزنژاد

مدیر کل

کد خبر 115302

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد