به مناسبت گرامی داشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور با حضور دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل و اعضاء شورای فرهنگ و ایثار شهادت بهزیستی استان بوشهر از آزاده و جانباز سرافراز عبدالله مستعان بازنشسته بهزیستی استان در دفتر مدیریت تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در این جلسه دکتر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان ضمن گرامیداشت روز ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان همیشه قهرمان به کشور اظهار داشت: جانبازان، آزادگان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و در این راستا ما مسئولین و مردم، باید قدردان ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان باشیم.

عزیزنژاد در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به آزاده و جانباز سرافراز سال های دفاع مقدس، گفت : آرامش و آسایش امروز ما مدیون زحمات، دلاوری ها، رشادت ها و ازخودگذشتگی شما ایثارگران و آزادگان ۸ سال دفاع مقدس می باشد و زبان ما برای تشکر و سپاسگزاری قاصر و ناتوان است.


مدیر کل بهزیستی استان ادامه داد: آزادگان سرافراز و جانبازان عزیز کشورمان با صبوری و تحمل مشقت های فراوان در راه انقلاب اسلامی، درس های بزرگی به همه ما داده اند چه بسا این عزیزان با تحمل شکنجه های زیاد در زندانهای بعثی عراق مشقتهای فراوان را تحمل کردند.

عزیزنژاد به مقوله رسالت فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان در سطح جامعه پرداخت و افزود: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما به فراموشی سپرده نشود هیچ قدرتی توان تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد داشت.

در ادامه عبدالله مستعان آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از زمان اسارت خود و شکنجه های فراوان در دوران اسارت خود در زندانهای بعثی عراق پرداخت.

شایان ذکر است عبدالله مستعان ساکن شهرستان دیّر و شهر بردخون در سال ۱۳۶۵ در کربلای ۴ در جزیره مجنون به اسارت نیروهای بعثی عراق در آمد و پس از تحمل ۴ سال اسارت در چنگ دژخیمان نظام بعثی عراق در سال ۶۹ آزاد و به آغوش میهن اسلامی و مردم ایران بازگشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد