خدمت‌رسانی به ۳۵ هزار نفر در یک ماه گذشته از طریق میز خدمت

رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به استان مرکزی با حضور در شهرستان خنداب و دیدار با اهالی این منطقه به مشکلات مردم رسیدگی کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به شهرستان خنداب سفر کرد و با برپایی میز خدمت در آستان مقدس امامزاده محمد مسعود(ع) شهر خنداب در بین جامعه هدف از نزدیک با مسائل و مشکلات افراد تحت پوشش این سازمان قرار گرفت.
قادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان خنداب گفت: امروز افتخار این را داریم که در جمع مردم عزیز و شریف استان مرکزی به خصوص شهرستان خنداب هستیم و اعلام می‌کنیم که در سراسر استان و در همه شهرستان‌ها خدمت رسانی و برگزاری میز خدمت در قالب رویداد ملی ظرفیت سازی اجتماعی در حال برگزاری است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: مراجعه محوری از سوی سازمان بهزیستی به مردم همان طور که شهید رئیسی خواسته بود اتفاق افتاده به طوری که در یک ماه گذشته به ۲۵ استان کشور سفر کردم و با منابع ملی که به استان‌ها و استان مرکزی تزریق خواهد شد امیدواریم بتوانیم انجام وظیفه و گره گشایی کنیم.
او عنوان کرد: در میز خدمت‌هایی که در ۲۵ استان کشور برگزار شد نزدیک به ۳۵ هزار نفر با مراجعه حضوری و دیدار چهره به چهره مشکلات خود را مطرح و خدمات لازم را دریافت کردند.

کد خبر 115042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد