برگزاری دوره آموزشی آشنایی با محیط زیست برای زنان سرپرست خانوار بهزیستی چالدران

دوره آموزشی آشنایی، حفظ و حراست از محیط زیست پیرامونی در مرکز مثبت بهزیستی چالدران و با همکاری محیط زیست شهرستان برای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چالدران،

مریم سلماسی رئیس بهزیستی شهرستان بیان کرد: در راستای عمل به مسئولیتهای اجتماعی، اشاعه و ترویج فرهنگ محیط زیستی طرح آموزش زنان سرپرست خانوار در این خصوص با همکاری اداره حفاظت محیط زیست چالدران در محل مرکز مثبت برگزار گردید.

حجت آذریار رئیس محیط زیست شهرستان بعنوان مدرس دوره افزود: بهترین زمان جهت آموزش حفاظت از محیط زیست، قرار گرفتن در فضای یادگیری می باشد.

بدین ترتیب برای ایجاد رابطه مثبت میان محیط زیست و انسان، فراهم کردن بسترهای لازم برای آگاهی بخشی و آموزش باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد برگزاری دوره های آموزشی در این زمینه تأثیر بسزایی در پرورش نگرش و به طبع آن رفتارهای محیط زیستی در انسان دارد. در این دوره آموزشی عناوینی چون تعریف محیط زیست، نحوه مدیریت زباله های خانگی و بازیافت زباله، رفتار مناسب با طبیعت توسط مدرس دوره ارائه گردید.

سلماسی در حاشیه این دوره اظهار کرد امید داریم بتوانیم فرهنگ اهمیت به مسائل مهم زیست محیطی و حفاظت از سرمایه های طبیعی را در بین زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی شهرستان نهادینه نماییم.

کد خبر 115020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد