پیام تبریک مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت روز ملی تشکلها و مشارکتهای اجتماعی

پروین محمدپوری ، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در پیامی ۲۲ مرداد روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ؛
متن پیام محمدپوری بدین شرح است :


بسمه تعالی


یکی از مهمترین شاخصه های پیشرفت و توسعه جوامع، حضور مردم در قالب تشکل های مردمی و گروههای داوطلب است که نشان دهنده جاری بودن یک نظام مردم سالار و حضور مردم در فرایندهای تصمیم گیری و حاکمیتی است.
لزوم مشارکت مردمی در ارتقاء خدمات دستگاههای اجرایی امری مسلم و اجتناب‌ناپذیر است و اساساً بدون مشارکت عمومی و مردمی، امکان توسعه، رشد و تعالی یک کشور امکان‌پذیر نیست.
تحقق مشارکت اجتماعی به شیوه‌های گوناگون از جمله با حضور و بروز تشکل‌ها می‌تواند روی دهد و سازمان‌های غیردولتی و مردم‌نهاد، موسسات خیریه و نیکوکاری و انواع دیگر تشکل‌ها می‌توانند در بالا بردن و افزایش سلامت و آگاهی و رفاه همگانی نقشی بی‌مانند ایفا نمایند.
سازمان بهزیستی ، از بدو تاسیس تاکنون توانسته است با ارتباط‌گیری مثبت و متقابل با خیّرین و تشکل‌های مردم نهاد ، گام موثری در جهت کمک به نیازمندان و بهبود کیفیت زندگی جامعه هدف بردارد.
این روز فرصت مغتنمی است به منظور قدردانی از تلاشها و نقش آفرینی‌های تشکلهای مردم نهاد، خیریه‌ها و پویش‌های مردمی که با درکی عمیق و آگاهانه از موضوعات جامعه و شوری نشات گرفته از شعوراجتماعی آنان، که در حوادث گوناگون در کنار مردم و در خدمت به همنوعان خود بوده و از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.
اینجانب ۲۲ مرداد ماه روز جهانی تشکل‌ها و مشارکتهای اجتماعی را در سالی که توسط رهبر فرزانه انقلاب سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است را خدمت همه فعالان مدنی و تشکل‌های اجتماعی و تمامی کسانی که به رسم مکتب والای اسلام با اندیشه نیک، مهرورزی و مسئولیت پذیری اجتماعی در تمامی شرایط یاری‌گر همنوعان خویش در راستای تعالی خدمت به محرومان همراه و همگام با مسئولین با گشاده دستی و مناعت طبع بهزیستی استان را همراهی نموده‌اند، تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و بهروزی همگان را از درگاه ایزد یکتا مسئلت دارم.

پروین محمدپوری 

مدیر کل

کد خبر 114941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد