در رسانه| پردیس توانمندسازی معلولان تکمیل می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی پردیس توانمندسازی معلولان خبر داد و گفت: گام اول این پروژه طی ۶ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: فاز اول پروژه پردیس توانمدسازی معلولان که شامل مراکز تفریحی، ورزشی، اتاق‌های فکر و آموزشی و... است قرار شده طی ۶ ماه بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص ساماندهی کودکان کار، عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته در موسسه خیراندیشان پارسا و مساعدت‌های بهزیستی ۳۴۵ کودک کار در اردبیل شناسایی و برای آن‌ها تشکیل پرونده شده است.

اعتبارات بهزیستی استان اردبیل به ۱۰ میلیارد تومان ارتقا یافته است

رضایی با بیان اینکه اعتبارات بهزیستی استان از دو منبع اعتبارات ابلاغی و اعتبارات استانی تامین می‌شود، تصریح کرد: اعتبارات تخصیص یافته استانی بهزیستی استان از ۵۰۰ میلیون تومان به ۱۰ میلیارد تومان ارتقا یافته است و همچنین اعتبارات ابلاغی از سازمان نیز ۱۴۱ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در قالب طرح ظرفیت‌سازی استانی مدیران رده بالای بهزیستی در مناطق مختلف استان اردبیل حاضر شده و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل مددجویان قرار گرفتند و تاکنون در راستای رفع این مشکلات ۶ میلیارد تومان اعتبار تزریق شده است.

کد خبر 115006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد