افتخار آفرینی دانش آموزان استان در نوزدهمین دوره ی مسابقات کشوری هنرهای آوایی و نمایشی دانش آموزان با نیازهای ویژه

دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه استان هرمزگان در نوزدهمین دوره مسابقات کشوری هنرهای آوایی و نمایشی موفق به کسب مقام اول در رشته سرود گروهی و مقام سوم در رشته تک خوانی شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ آیین تجلیل از دانش آموزان پسر هرمزگانی با نیازهای ویژه با حضور سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان و مجید رجبی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان هرمزگان برگزار شد.

در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه های گل از این افتخار آفرینان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است نوزدهمین دوره مسابقات کشوری هنرهای آوایی و نمایشی دانش آموزان با نیازهای ویژه در ۱۱ رشته‌ی هنرهای آوایی و ۶ رشته‌ی هنرهای نمایشی در بخش‌های سرود، نماهنگ، آواز (تک‌خوانی)، شاهنامه‌خوانی، نمایش‌نامه‌خوانی، قصه‌گویی داستان‌های قرآنی، همخوانی سوره‌های قرآن، هم‌نوازی، تعزیه‌خوانی، نوازندگی، گویندگی و مجری‌گری در بخش هنرهای آوایی و نمایش صحنه‌ای، نمایش عروسکی، پانتومیم، فیلم کوتاه، نمایش ماورایی و استندآپ کمدی در بخش هنرهای نمایشی از تاریخ ۸ تا ۱۶ مردادماه در دو گروه دختران و پسران به میزبانی همدان برگزار شد که گروه سرود دانش آموزان پسر هرمزگانی با آسیب ذهنی  مقام اول و آواز تک خوانی با آسیب بینایی مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

پیش از این نیز تعداد ۴۹ دانش آموز با نیازهای ویژه استان توانسته بودند در رشته های مختلف ورزشی و قرآن ، عترت و نماز حائز مقام های برتر کشوری شوند.

کد خبر 115002

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد