برگزاری جلسه هماهنگی جشـنواره فرهنگی آموزشـی قرآن و عترت یادواره شـهدای خدمت

جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی و آموزشی (زندگی با قرآن) با حضور معاونین تخصصی بهزیستی استان در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی و آموزشی (زندگی با قرآن) با حضور مدیرکل و معاونین تخصصی بهزیستی استان در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

در این نشست ضمن تشریح اهداف و برنامه های جشنواره و موارد مد نظر در برگزاری مسابقات فرهنگی و آموزشی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی، هر یک از معاونین به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون برگزاری هر چه بهتر جشنواره پرداختند.

در پایان سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با اشاره به اهمیت و حساسیت برگزاری جشنواره، بر لزوم اطلاع رسانی جامع به مخاطبان، تعامل و همکاری بین بخشی ، ترغیب و تشویق جامعه هدف و کارکنان و هم افزایی با دستگاه های اجرایی همکار تاکید کرد.

گفتنی است جشـنواره فرهنگی- آموزشـی قرآن و عترت یادواره شـهدای خدمت با هدف ایجاد فضای معنوی، ترویج اخلاق و رفتار قرآنی وافزایش آگاهی عمومی نسبت به آموزه های والای قرآن کریم ویژه کارکنان بهزیستی و خانواده آنها،  کارکنان شاغل در مراکز تحت نظارت،  نابینایان،  معلولین،  زنان سرپرست خانوار  و مراکز شبه خانواده  در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.

رشته های جشنواره شامل قرائت تحقیق،  قرائت ترتیل،  اذان، حفظ قرآن کریم( ۵ ، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل)، تحقیق و پژوهش،  مناجات خوانی،  خوشنویسی،  طراحی پوستر،  کتابخوانی می باشد.

-آیین نامه جشنواره بزرگ فرهنگی وآموزشی زندگی با قرآن

- کتاب مسطورا (تبیین و حفظ ۳۰ فراز زندگی ساز قرآن کریم)

- کتاب مسطورا (طرح درس اختصاصی برای نوجوانان)

کد خبر 114831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد