برگزاری دوره آموزشی گزارش نویسی در مددکاری اجتماعی در بهزیستی فارس

دوره آموزشی گزارش نویسی در مددکاری اجتماعی جهت مددکاران اورژانس اجتماعی شهرستان های منطقه یک استان فارس با حضور معاون امور اجتماعی،رییس اورژانس اجتماعی بهزیستی فارس و کارشناسان ستادی دفتر اورژانس اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

محمودیان معاون امور اجتماعی بهزیستی فارس با بیان لزوم وجود انگیزه و علاقه مندی در زمینه مددکاری،گزارش نویسی را به عنوان نقشه راه مددکاران برشمرد و اظهار داشت؛اهمیت وضرورت آموزش وکسب تجربه درحیطه کاری مددکاران جهت ارتقا سطح دانش و بهره مندی از این اطلاعات در راستای خدمت رسانی بهینه به جامعه هدف اورژانس اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

محمودیان درادامه اصل پذیرش،رازداری وداشتن دیدعمیق را از اصول اولیه مددکاری برشمرده و افزود:گزارشات مددکاران باید بصورت جامع بیانگر امور انجام شده باشد و تمام امور انجام شده مرحله به مرحله ثبت شود چرا که گزارشات مددکاری اولین مستندات مورد بررسی توسط تیم های نظارتی است.

شایان ذکر است این دوره یک روزه با تدریس دکتر مریم زارع به آموزش اصول مددکاری اجتماعی می پردازد و سرفصل های آموزشی از قبیل دیدگاه اجتماعی در مددکاری،اصول و اطلاعات مورد نیاز در زمینه گزارش نویسی،مصاحبه، بازدیدازمنزل،برنامه مراقبت،نحوه ثبت گزارش دادگاه وکلیدهای گزارش نویسی را در برنامه دارد.


سه شنبه ۱۶ مرداد۱۴۰۳ _ساعت ۸ الی ۱۶سالن شهید فیاض بخش بهزیستی فارس

کد خبر 114807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد