مرودشت | بازدید از مراکز مراقبتی توانبخشی و امور اجتماعی شهرستان مرودشت

قاضی آفاقی دادستان استان اردبیل  *بازرس ویژه قوه قضاییه* و قاضی امیری معاون دادستان شهرستان مرودشت دوشنبه هشتم مردادماه از خانه نونهالان و نوباوگان ( کودکان بی سرپرست و بدسرپرست ۳ - ۶ سال )  ، خانه پروانه ها ( دختران  ۶ - ۱۲ سال  ) وابسته به موسسه خیریه حضرت علی اصغر علیه السلام و همچنین مرکز توانبخشی مراقبتی ماه بنی هاشم  ( پسران بالای ۱۴ سال ) در معیت معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی فارس بازدید نمودند .

در این بازدید ضمن ارزیابی و نظارت بر تمامی ابعاد عملکردی مراکز شرایط و اصول کودکان پذیرش شده در این مراکز ، محجورین و افراد دارای معلولیت فاقد سرپرست موثر  را بررسی نمود. 
قاضی آفاقی قضات دفاتر دادستانی را بعنوان پدر معنوی تمامی افراد تحت مراقبت و پوشش بهزیستی معرفی نموده و  زحمات و تلاش پرسنل و مراقبین خدمت رسان در این مراکز را ستودنی و بسیار با ارزش دانست . 
ایشان تبیین و انعکاس فعالیتها و مأموریت های خاص بهزیستی در این حوزه ها را با حفظ کرامت و عزت این عزیزان در قالب محتوای احساسی و تاثیر گذار جهت جلب و جذب مشارکت های مردمی در فضای مجازی و رسانه ملی متذکر شد .   
  ‌
اثنی عشری معاون پیشگیری سازمان بهزیستی ، حبیبیان کارشناس مسئول دفتر اعتیاد و خلیلی رییس بهزیستی بازرسین قوه قضاییه را همراهی نمودند . 

کد خبر 114420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد