شهرتهران| برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مربیان مراکز حرفه آموزی توانبخشی

کارگاه آموزشی آموزش مهارت های زندگی و ارتباط موثر ویژه مربیان مراکز حرفه آموزی توانبخشی در سالن اجتماعات بهزیستی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این کارگاه با تدریس علیرضا شریعت پناه و با حضور ۲۵ نفر از مربیان مراکز حرفه آموزی بهزیستی شهرتهران و به مدت ۳ جلسه برگزار شد.

مدرس دوره به افراد حاضر گفت: مهارت‌های زندگی به افراد کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را توسعه دهند و با موفقیت برای تغییرات مهم زندگی تلاش کنند. در واقع افراد به کمک این قبیل مهارتها قادر خواهند بود تا با توسعه تخصص و تجربه به بهبود زندگی خود و دیگران کمک کنند. علاوه بر این، مهارت‌های زندگی به فرد کمک می کند تا موقعیت‌ها را درک و به خوبی تجزیه و تحلیل کند و راه حل مناسب را انتخاب کنند.

شریعت پناهی در ادامه عنوان کرد: داشتن مهارت برقراری ارتباط موثر در محیط کار، علاوه‌بر اینکه باعث بهتر پیش رفتن کارها می‌شود، می‌تواند ساعات دلپذیرتر و بدون چالش‌تری را برایمان رقم بزند. کسی این حرف را به‌خوبی درک می‌کند که در ارتباطات محیط کاری، تجربه خوبی نداشته باشد. با این‌حال، ارتباطات موثر به همین سادگی و خودجوش ایجاد نمی‌شوند و توسعه مهارت‌های ارتباطی، کلید اصلی این فرآیند است.

وی در ادامه به افراد حاضر عنوان کرد: یکی از سیاست های سازمان بهزیستی تشکیل دوره های آموزشی در زمینه مهارت های زندگی و ارتباطی و کسب و کار توانخواهان می باشد و توانمندسازی مهارت های زندگی جامعه هدف و ایجاد فرصت های آموزشی، ظرفیت ها، منابع شغلی و حرفه ای، مهارت آموزی و همچنین فرآیند استعداد یابی و توسعه مهارت های پایه ای و اساسی از جمله اهدافی است که برگزاری این دوره های آموزشی را در بر می گیرد.

کد خبر 114375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد