دیلم| برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی محیط شهرستان دیلم

اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی محیط شهرستان دیلم با حضور محمد پورداوودی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری، کارشناس عمرانی فرمانداری، رئیس و کارشناس توانبخشی، اعضای ستاد مناسب سازی و نماینده جامعه معلولین در محل سالن اجتماعات اداره بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دیلم جلسه با دستور ارائه گزارش از مناسب سازی ادارات توسط دبیرخانه ستاد و همچنین ارایه گزارشی از اقدامات و عملکرد مناسب سازی ادارات توسط مسئولین آغاز شد.

محمد طاهری کارشناس عمرانی و نماینده فرماندار قوانین مصوب و آیین نامه های اجرایی مناسب سازی را بیان و برلزوم نظارت شهرداری و دبیرخانه ستاد مناسب سازی جهت رعایت مناسب سازی در ادارات و مراکز در دست ساخت تاکید کرد.

محمد طاهری افزود:دبیرخانه ستاد مناسب سازی شهرستان گزارش تصویری از نواقصات مناسب سازی ادارات و نقاط سطح شهر تهیه و جهت پیگیری به فرمانداری ارسال نماید.

محمود پورداوودی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری گفت:پرداختن به امور عزیزان معلول، جانباز و سالمند از اولویت های کاری ما می باشد و وظیفه ی ماست که خدمتگزار خوبی برای آنان باشیم و زمینه حضور آنان را در جامعه فراهم نموده تا بتوانند از حقوق برابری با سایر شهروندان برخوردار شوند.

فاطمه جوهری رئیس بهزیستی دیلم با تبریک هفته بهزیستی گزارشی از اقدامات انجام شده از مناسب سازی در شهر و نقاطی ‌که نیاز به مناسب دارند بیان کرد و خواستار همکاری ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان در امر مناسب سازی شد.

در ادامه مشکلات پیش روی معلولین توسط علیرضا لیراوی نماینده جامعه معلولین بیان شد و اعضای ستاد حاضر در جلسه نیز گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه دادند.

در پایان این جلسه از دستگاههای اجرایی فعال در امر مناسب سازی(شهرداری، اداره گاز و بانک ملی مرکزی) با اهدای لوح تقدیر از سوی فرمانداری تجلیل شد.

کد خبر 114285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد