تسهیلات ساخت مسکن به زنان سرپرست خانواده/شاخص ترین مشکل مددجویان دشتستانی مسکن است

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان کمک هزینه ساخت مسکن، به زنان سرپرست خانوار در طول ساخت پروژه داده می شود.

به گزارش اتحادخبر، علی محمد قادری عصر دوشنبه هشتم مرداد ماه در مسجد مسلم بن عقیل شهر برازجان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بوشهر هجدهمین استانی است که در آن حضور پیدا کرده ایم، به دنبال درخواست مردم از ظرفیتی که در حوزه اشتغال ومسکن در اختیار سازمان است؛ دستوراتی داده خواهد شد و پیگیری نیز می شود.

این مقام مسؤول افزود: در این دولت برای اولین بار در طول تاریخ پشت نوبتی خدمت مستمری نداریم، در حوزه اشتغال تسهیلات جوابگوی همه آحاد جامعه مخاطب ما بوده است، در حوزه های دیگر از جمله نخبگان و حمایت از چند قلو ها  همه این ظرفیت ها پای کار سازمان بهزیستی است و سازمان بهزیستی به عنوان سازمان نسل نو پای کار است.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به سوال خبرنگار اتحادخبر در خصوص بیشترین مشکل و نیاز مددجویان بهزیستی شهرستان دشتستان و کشور گفت: سازمان بهزیستی، ظرفیت سازی اجتماعی را به عنوان یک پلتفورم و یک سکوی جدی می داند، براساس برش شهرستانی و آرایش سرزمینی نقاط هدف مناطق کمتر توسعه یافته و کم برخوردار مشخص است و ما براین اساس سفر می کنیم که مسؤولان آن منطقه و استان به وزارت اعلام می کنند که در این منطقه این مشکلات را دارند که ما پای میز خدمت نشسته و مشکلات مردم را پیگیری خواهیم کرد.

قادری اظهارکرد: ان شاالله تا سه هفته یا نهایت چهار هفته آینده سعی می کنیم که استان های باقی مانده نیز برویم و ان شاالله از نزدیک با مردم گفتگو کنیم، تا امروز بیش از ۳۰ هزار نفرتوسط بنده و همکارانم در ۱۸ استان دیده شده اند.

وی درجواب خبرنگار اتحادخبر گفت: حوزه مسکن یکی از شاخص ترین نیازها و درخواست مددجویان شهرستان دشتستان و حتی شهرها و استان های دیگر هم بوده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: الحمدالله نهضت ملی مسکن در این راستا کارگشا بود، با ظرفیتی که تسهیلات مسکن ایجاد می کند و کمک بلاعوضی که سازمان بهزیستی برای هرفرد که جامعه هدفش باشند؛ مثل بانوان سرپرست خانوار که مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان را برای آن ها طی انجام پروژه در صورت خود مالکی (خرید، ساخت یا نهضت ملی مسکن) در طول پیشرفت فیزیکی پروژه پرداخت خواهیم کرد، بسیار کمک کننده خواهد بود.

کد خبر 114162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد